  • 31. Data: 2012-06-22 00:34:56
    Temat: Re: przekłądnia-tryb
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W jakim sensie ?
    >
    > Ktos to jednak robi, Niemcy, Chinczycy, Polacy w Celmie, emeryci z Zerania.
    >
    > Uprzedzam ze byc moze osie sa przesuniete.
    >
    > J.
    Nie napisałem że nikt nie zrobi takiej przekładni. Ty jej nie zrobisz.

  • 32. Data: 2012-06-22 07:23:34
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > Kształt zębów z tego co czytałem to łukowe najlepsze. Ciche i wytrzymałe.

    Nie musza byc lukowe, aby cicho pracowaly.
    Moze cos takiego bedzie pasowalo?
    http://tiny.pl/hlqpp
    sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=b4cf1d14
    d199919d2fc05d909f4b6cfd

    Albo bardziej prosta wersja?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przek%C5%82adnia_hiperb
    oloidalna

    WM

  • 33. Data: 2012-06-22 10:30:43
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    WM <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Moze cos takiego bedzie pasowalo?
    > http://tiny.pl/hlqpp
    > sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=b4cf1d14

    Jeszcze mu napisz gdzie to zrobią i za ile.

  • 34. Data: 2012-06-22 10:41:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "WM "
    > http://tiny.pl/hlqpp
    > Albo bardziej prosta wersja?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Przek%C5%82adnia_hiperb
    oloidalna

    Tylko tu osie nie będą w jednej... osi. :-)
    Ale dzięki za zainteresowanie.

    Robert

  • 35. Data: 2013-01-13 21:37:46
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tak to sie chyba nie uda. Skok zebow po obu stronach musi sie zgodzic,
    > i jesli sie nie myle, to maly stozek musi byc w odwrotna strone.
    >
    > A nie moga byc dwa zwykle kola stozkowe ?

    > Czyli w metalu ... moze na jakiejs numerycznej maszynce ?

    Wydrukować?

    --
    Darek

  • 36. Data: 2013-01-13 21:43:39
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik kogutek napisał:

    > weź przestań bo mam zajada i mnie boli jak się śmieję.

    No co? Całkiem fajna przekładnia. Cierna. Oceniam (różnice prędkości
    obwodowych w śladzie przylgnięcia występują) że docisk będzie potrzebny
    kilka razy większy jak siła styczna na kołach, sprawność będzie w
    granicach kilkudziesięciu raptem procent a trwałość nijaka - przecież
    tam ciągłe ścieranie materiału będzie zachodziło.
    Bo zębów nijak się nie da naciąć - tyle że ja bym nad stanem wiedzy
    pomysłodawcy raczej zapłakał...

    --
    Darek