  • Data: 2012-05-07 18:50:53
    Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-07 11:55, Kopyt pisze:

    > Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche w
    > starym GPX-ie na taka z ZZR. Jak srednice sztycy sa takie same to zabawa
    > trwa jedno popoludnie i po klopocie.

    Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne)
    sztycy liczy sie rowniez dlugosc glowki oraz konstrukcja i
    umiejscowienie ogranicznikow skretu. Sama sztyce latwo zmienic - mozna
    ja przetoczyc, zrobic tuleje pod lozyska, wymienic lozyska na inne a w
    ostatecznosci wytoczyc i osadzic nowa sztyce. Ale juz ograniczniki
    stanowia czesto problem. Albo trzeba wymyslac nowe albo spawac polke
    i/lub glowke ramy. Do tego dochodzi problem stacyjki zintegrowanej z
    blokada kierownicy. Czesto trzeba ja przeniesc i/lub zrezygnowac z
    funkcji blokady.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!