  • Data: 2012-07-09 13:57:49
    Temat: Re: przekazywanie parametrów
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Jul 2012 11:46:37 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > problem nie jest banalny, chodzi o to jak zrobić przekazanie jakiegoś
    > identyfikatora pomiędzy dwoma niezależnymi stronami, bez użycia sesji?

    Zadanie wydaje mi się dziwaczne - to nadal podtrzymuję tą wersję. Nie
    rozumiem czemu nie chcesz użyć tego co najłatwiejsze. Ale ok... Do
    dyspozycji masz wiele mechanizmów bardziej kłopotliwych. Masz przecież GET
    i POST. Może być też plik tekstowy o nazwie takiej jak ID sesji - czyli coś
    w rodzaju symulacji sesji, których nie chcesz używać. Gdy plik będzie miał
    ID sesji, to każdy skrypt będzie "wiedział" czego szukać. Możesz też zrobić
    to normalie:

    <for ation="innySkrypt.php"...

    Pomysł z bazą to już przesada. Równie dobrze mógłbyś wysyłać maila ze
    skryptu do skryptu :-D