  • Data: 2012-07-09 12:36:40
    Temat: Re: przekazywanie parametrów
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Jul 2012 09:57:24 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > witam wszystkich którzy się nie obrazili.

    póki co to Ty się obrażasz jak Ci ktoś głupotę wypomina

    > jest taka sprawa, ano jest strona www z formularzem, strona ładowana
    > jest z linku href=abc.php bo ponieważ zawiera dwa includy, które się
    [ciach]

    potwierdzam ze opisales to na maksa chaotycznie. zgaduje: chcesz do
    generowanego urla dokleic dane przeslane z formularza?

    $url = 'http://example.com/';
    $dane = $_POST; // nie wiem czy to zadziala czy nie bedzie trzeba
    // kazdy element oddzielnie odebrac i obrobic

    $nowyUrl = $url . http_build_query($dane);

    header("Location: " . $nowyUrl);

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl