    Date: Fri, 14 Jan 2011 08:36:56 +0100
    From: Ktostam <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przejechanie pieszego - nietypowe

    W dniu 2011-01-13 08:00, Andrzej Ława pisze:
    > Ave!
    >
    > Zaobserwowana dzisiaj scenka skłoniła mnie do takiej refleksji:
    a mnie do takiej:

    Co w środku Europy na środku drogi w mieści robi wałęsający się bez
    kontroli drapieżnik. Tak, tak, proszę sobie sprawdzić, pies jest
    drapieżnikiem. Mam w nosie czy był wielkości yorka czy bernardyna. Jako
    obywatel chciałbym żeby ktoś się za ten problem porządnie zabrał.

    Dodam żeby ktoś nie wyciągał pochopnych wniosków, kierowca który Cię
    poganiał był kretynem. Co nie zmienia faktu że jestem za obowiązkowym
    czipowaniem psów, kastracją bezpańskich i tych które nie są przeznaczone
    do rozrodu (chętnie bym widział podatek od psa w 2 stawkach np wg tego
    kryterium) i konkretnych mandatach w setkach złotych za znalezienie psa
    przez SM czy hycla. Pies czy w mieście czy na wsi to nie mus.

    PS. Mam psa