eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..Re: przegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..
    Date: Mon, 24 Sep 2012 15:29:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <k3pn7q$ppg$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k3pjse$f5d$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1348493370 26416 91.200.93.101 (24 Sep 2012 13:29:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Sep 2012 13:29:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466629
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:k3pjse$f5d$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    > wracając z wakacji miałem niemiłą niespodziankę... Szlag trafiło obudowę
    > termostatu i płyn poszedł się kochać..
    > Nie zauważyłem wzrostu temperatury na wskaźniku od razu, do czasu aż się
    > nie zapaliła czerwona lampka i samochód zaczął na mnie krzyczeć.
    > Wtedy to na luz i dotoczyłem się jakieś 500m bo akcja działa się w tunelu
    > na autostradzie..
    > Para leciała spod maski, silnik pracował normalnie.
    > nie wyłączając silnika dolałem szybko 1l płynu który miałem na zapas, oraz
    > ze 3l wody mineralnej niegazowanej(innej nie miałem a chyba każda lepsza
    > niż żadna) Po wlaniu jak by nie było zimnej wody do gorącego silnika było
    > słychać efekty akustyczne + parowanie i gotowanie.. Ale nadal wszystko
    > działało tak jak należy.. Wskazówka temperatury opadła do normalnego
    > stanu. Sprawdziłem olej, chwilę poczekałem jeszcze trcohę wody dolałem i
    > ruszyłem dalej..
    > Dojechałem do pierwszego pitstopu gdzie dotankowałem kolejne 1,5l wody,
    > tym razem kranówy. Tak potoczyła się dalsza podróż jakieś 500km z
    > przystankami co 15..20km na dolewkę 1,5..2l wody.
    >
    > W trakcie dolewek nie odpowietrzałem układu chłodzenia.
    > Po ostygnięciu nie odpalałem jeszcze samochodu. Próba będzie za kilka
    > godzin bo muszę go przestawić..
    >
    > Pytanie z gatunku wróżenia z fusów.. Czy takie jednokrotne, krótkotrwałe
    > przegrzanie silnika, zalanie zimną wodą oraz późniejsze częstokrotne
    > obniżenie się poziomu chłodziwa poniżej minimum(wskazówka cały czas
    > pokazywała normalną temperaturę) może mieć jakieś brzemienne skutki dla
    > silnika?
    >
    > Pozdrawiam


    skoro ubywa to albo uszczelka pod glowica powiedziala papa- jej wystarczy
    samo przegrzanie albo glowica/blok od zimnej wody...
    woda moze leciec np do oleju (sprawdz czy nie masz 'majonezu' na bagnecie)


    --
    pozdr


    tck(at)top.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: