  • 1. Data: 2009-08-09 14:54:22
    Temat: przegląd techniczny
    Od: "maka" <m...@w...pl>

    Witam
    Gdzie zrobić przegląd w Wa-wie może macie jakieś ulubione (dobre) punkty
    pozdr

  • 2. Data: 2009-08-09 15:09:36
    Temat: Re: przegląd techniczny
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Gdzie zrobić przegląd w Wa-wie może macie jakieś ulubione (dobre) punkty

    ja robie zawsze w konstancinie. Zaraz jak sie wjedzie od strony Warszawy,
    przy salonie Dyszkiewicza.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2009-08-09 20:22:46
    Od: falco <m...@w...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > ja robie zawsze w konstancinie. Zaraz jak sie wjedzie od strony Warszawy,
    > przy salonie Dyszkiewicza.

    Siema,
    tak jak i ja w końcu, to moje śmiecie... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-08-10 06:38:39
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Witam
    > Gdzie zrobić przegląd w Wa-wie może macie jakieś ulubione (dobre) punkty
    > pozdr
    Za Piasecznem po lewej w drodze do Lesznowoli - salon Seata.
    Robiłem w zeszłym teygodniu - pan tylko sprawdził czy numery się zgadzają:)
    A bałem się, że mnie wygoni z moimi cobrami:)

    Grzech
    vl800