  • Data: 2010-05-31 19:07:01
    Temat: Re: przedluzacz USB z mala koncowka
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R.M. in news:htud5m$dpf$1@news.vectranet.pl
    [..........]
    > http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=526&kid=17
    > czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

    a dlaczego od razu taka cegla?
    wklep na allegro "hub usb" - rozumiem, ze chcesz pasywny - a tam tego bardzo
    duzo. Ja mam bardzo zgrabna kostke/kwadrat, 4-y wejscia, kabelek (co prawda
    nie tak maly jak oczekujesz, jakies 30 cm,ale wiem, ze sa mniejsze), z
    B.MALA wtyczka usb do portu laptopa. made in china, dziala bez pudla.
    Hubów w ogole jest na allegro masa i maja niezbyt duze kable i male wtyczki.
    Jest problem jakikolwiek z tym?
    btw:
    dlaczego MUSISZ miec zasilanie tego huba z portu laptopowego?