  • Data: 2010-03-05 09:00:57
    Temat: Re: przechowywanie elektroniki
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aha, jest jeszcze jeden aspekt całej sprawy o którym zapomniałem
    wspomnieć. Elektronikę zmieniam dosyć rzadko. Tak więc na przykład do
    tej pory mam prawie wszystkie komórki, jakie miałem w swoim życiu. Po
    pierwsze nie było ich zbyt wiele, po drugie gdy dochodziło do wymiany
    nie były zbyt wiele arte (a szkoda opchnąć na Allegro za 30-40 zł), po
    trzecie zawsze był w najbliższej rodzinie ktoś "potrzebujący", kto albo
    jeszcze nie miał telefonu, albo chętnie zamieniał dotychczasową cegłę na
    coś lepszego. ;)

    Podobnie sprawa się miała z komputerami - od 1997 były tylko trzy
    desktopy i przy każdej wymianie poprzedni znajdował zastosowanie u kogoś
    innego. Tutaj to faktycznie trudno trzymać każde "pudło" ale IMO teraz
    nadchodzą czasy, kiedy raczej będzie się kupowało jakiegoś mocniejszego
    laptopa w stylu "desktop replacement".