  • Data: 2011-09-21 19:35:37
    Temat: Re: przechowywanie akumulatorków
    Od: "cation" <c...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    i jeszcze jedno
    W badziewnej wkrętarce obydwa pakiety aku 14,4V padły po ok roku
    (zastosowanie domowe)- po naładowaniu w kilka dni same sie rozładowywały i w
    ogóle miały lipną pojemność.
    Wywaliłem je w pi..... i wstawiłem po żelowym 1,2Ah (pasowały :)) i choć to
    tylko 12V to wkrętarka nabrała żwawości. Chodzą juz ze 4 lata, choć
    zapominam ich naładować, w sumie powinny się już zasiarczyć.
    I co najważniejsze: jak je wstawiałem to były z firmowego szrotu, miały 12V
    jeszcze to szkoda było na złom wywozić.... nie no nowych to bym nie
    zamontował :]