eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzebudowa instalacji TVK UPC tak aby wydzielić sygnal analogowyRe: przebudowa instalacji TVK UPC tak aby wydzielić sygnal analogowy
  • Data: 2013-09-12 15:48:14
    Temat: Re: przebudowa instalacji TVK UPC tak aby wydzielić sygnal analogowy
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-12 13:19, Slawek h pisze:
    > Potrzebuję z wydzielić sygnał analogowy bezpośredni na TV z jednego
    > kabla który leci do dekodera. Układ wygląda jak w linku. Po lewej
    > stronie jest stan istniejący a po prawej coś co chcę uzyskać.

    Po prostu podłączasz analogowy telewizor tak jak tuner (równolegle, albo
    szeregowo, jeśli tuner ma przelotkę). Nie bój się, telewizor analogowy
    nie wybuchnie od tego, że na niektórych kanałach leci sygnał cyfrowy.

    A jeśli już tak bardzo zależy ci na wydzieleniu kanałów analogowych, to
    kup pięćdziesiąt parę filtrów, każdy na inny kanał, połącz je równolegle
    a potem zsumuj sygnał. Każdy z filtrów będzie przepuszczał tylko jeden
    konkretny kanał analogowy. Oczywiście tłumienie w takiej instalacji
    spowoduje istotne pogorszenie sygnału, tak, że będziesz oglądał śnieg na
    ekranie, ale przynajmniej odfiltrowałeś piękny sygnał mamalogowy z tego
    paskudnego sygnała zifrowego.