  • Data: 2006-11-12 19:06:18
    Temat: Re: proxy do Polski ?
    Od: Krzysztof 'xysiu' Grzesło <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Kowalski napisał(a):
    > czy jest jakaś sposób, zeby "oszukać" serwer, że wychodzi sie z Polski ?
    >
    > może jakieś proxy ??? (w3cache.tpnet.pl mu nie działa - ale to logiczne :))

    Witaj Bartek,

    Proxz to pomzsl, ktorz bzm najpierw probowal, niech kolega sprobuje
    poszperac http://www.proxy4free.com tam jest lista roznych serwerow.
    Wprawdzie nie widzialem zadnego z .pl ale jest duzo linkow do innych
    szperaczy. Poza tym przeciez nie musi to byc polski serwer, wystarczy
    chyba jak nie bedzie z us. :-) A przynajmniej tak mi sie wydaje

    Pozdrawiam
    xysiu