    From: "zapinio" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: protokół "1 wire"
    Date: Sun, 18 Dec 2011 16:39:41 +0100

    Wracając do tematu.
    1-wire to wielkie nieporozumienie.
    Standard zresztą umiera na co w pełni zasługuje.
    Do zastosowań na większe odległości nie nadaje się zupełnie, a nad
    niezawodnością lepiej spuścić zasłonę miłosierdzia.
    Tak zresztą być musi jeśli ktoś czyta (i rozumie) specyfikację techniczną.
    Przez wiele lat używałem 1-wire (najdłuższy system , z przełącznikami, miał
    ok. 3 km) i to co mogę powiedzieć to trzymajcie się od tego z daleka.
    Kierowanie się przy konstruowaniu systemu kosztami i argumentami klientów
    "wie pan...żeby było tanio" jest największą głupotą jaką można zrobić.
    Jeżeli delikwent (w moim przypadku klient) chce bardzo tanio to niech się
    zwróci do innej firmy.
    Ja "robienie tanio" mam już za sobą.