  • 1. Data: 2009-08-04 13:02:16
    Temat: protest na A4 - prawie zepchnął mnie do rowu...
    Od: "darekfazer" <d...@o...pl>

    Witam
    Jak w tytule, ale po kolei - jechałem na wywczas motorem z żoną (obładowany
    kuframi) i niestety musiałem przejechać A4 - protestujący koledzy okazali sie
    super wyrozumiali i przepuścili mnie przodem. Najgorsze zaczęło sie na samej
    autostradzie - jakiś 2 palantów (mondeo kombi i volvo) jechali tak zeby mnie
    zablokować, jak sie przecisnąłem do przodu, palant w mondeo zajechał mi drogę
    (na budziku 130km/h) i prawie zepchnął do rowu. gdyby nie refleks i
    zdecydowane wcisniecie hamulca - pewnie bym na wywczas nie dojechał. A
    policja? - jak im powiedziałem na bramce że taka akcja mieła miejsce to
    kazali szukać drogówki (byli z prewencji), a drogówki nie było...
    Kolejny raz okazało sie że duży możę wiecej - bo jak tiry blokują drogi to
    puszkarze ich do rowu nie spychają...
    tyle
    amen
    pozdrawiam
    darekfazer

  • 2. Data: 2009-08-04 15:37:58
    Temat: Re: protest na A4 - prawie zepchnął mnie do rowu...
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 4 Sie, 15:02, "darekfazer" <d...@o...pl> wrote:
    > Witam
    (...)

    psychologia, po prostu psychologia - motocyklisci protestowali,
    puszkarze sie zirytowali, nie mysleli rozsadnie i odkuli sie na
    pierwszym napotkanym (a moze nie pierwszym i nie ostatnim)
    motocykliscie
    ja tez bym czolgami rozjechal blokady rolnikow, mimo ze sam jestem
    rolnikiem - co mnie obchodzi ze ktos protestuje skoro ja akurat sie
    spiesze? taka mentalnosc...
    ciesz sie ze zepchneli Cie nieskutecznie

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 3. Data: 2009-08-04 23:24:34
    Temat: Re: protest na A4 - prawie zepchna;? mnie do rowu...
    Od: marider <m...@g...pl>

    scibor1 pisze:
> [...]

    Hmmm, chyba bym dogonil takiego pacana i jebnal w lusterko czy cus... a
    pozniej pokazal "faka", odwinal i wysral sie na takich palantow ;]
    Dobrze ze calo zescie wyszli.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 4. Data: 2009-08-05 08:14:10
    Od: mech <m...@v...pl>

    marider wrote:

    > Hmmm, chyba bym dogonil takiego pacana i jebnal w lusterko czy cus... a
    > pozniej pokazal "faka", odwinal i wysral sie na takich palantow ;]
    > Dobrze ze calo zescie wyszli.
    >
    > Pzdr

    Wg mnie szkoda ryzykować życie przez jakiegoś idiotę. A kiedyś w
    podobnej sytuacji wyciągnąłem komórkę i włączyłem nagrywanie filmiku
    (trzymając komórkę centralnie przed sobą, żeby to zobaczył w lusterku).
    Po chwili magicznie się uspokoił.

    Pozdrawiam,
    mech

  • 5. Data: 2009-08-05 21:25:19
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    marider pisze:
    ...>8
    > Hmmm, chyba bym dogonil takiego pacana i jebnal w lusterko czy cus...

    Obladowany zona i kuframi?
    A jezdziles kiedys tak?

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 6. Data: 2009-08-05 22:16:51
    Od: marider <m...@g...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > marider pisze:
    > ...>8
    >
    > Obladowany zona i kuframi?
    > A jezdziles kiedys tak?
    >
    > Pozdrawiam

    Zona to nie ale sie zdarzalo.. Dawno temu koles probowal mi podobny
    numer wywinac na drodze do z Bialego do Wawy tylko ze wypchnal mnie na
    przeciwny pas a nie do rowu (jechalem z pasazerem).. Lusterko musial
    kupic a drzwi w samochodzie to robil na pewno (wtedy jeszcze latalem w
    glanach i na FJ-cie ;)).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 7. Data: 2009-08-06 05:22:54
    Od: n...@s...com

    On Thu, 06 Aug 2009 00:16:51 +0200, marider <m...@g...pl> wrote:

    >przeciwny pas a nie do rowu (jechalem z pasazerem).. Lusterko musial
    >kupic a drzwi w samochodzie to robil na pewno (wtedy jeszcze latalem w
    >glanach i na FJ-cie ;)).

    Zaryzykowales czyjes zdrowie zeby odegrac ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 8. Data: 2009-08-06 09:04:16
    Od: marider <m...@g...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Zaryzykowales czyjes zdrowie zeby odegrac ?
    >
    > pozdr
    > newrom

    Nie, kumpel tez motocyklowy wiec jeszcze pomogl a ze sie spieszylismy to
    nie chcialem sie zatrzymywac i wyciagac kolesia za leb. W kazdym badz
    razie to jedno z kilku z podobnych zachowan zawistnych puszkarzy na
    drodze z ktorymi sie zetknalem :/ Choc przyznam ostatnio jest ich coraz
    mniej, moze sie ucza?

    Pzdr
    --
    marider