  • Data: 2012-09-24 21:30:01
    Temat: Re: prosz? o pomoc kobieta
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Po co dławić?kup sobie spokojniejszy motocykl,niekoniecznie mniejszej
    > pojemności-będzie wygodniejsza pozycja,mniejszy problem z narowistością.
    > Dwa to będzie łatwiej znaleźć coś niezakatowanego,bo twoje obie
    > propozycje zazwyczaj służą do dzidowania i gumowania.

    Może po prostu kawa jest wymarzonym moto - co akurat rozumiem, bo jazda ma
    sprawiać frajdę i jak ktoś sobie wymyśli że chce dany motocykl to czemu ma
    nie realizować marzeń? Byle to było z głową, dla mnie po prostu przepaść
    między 125 i tą kawą jest trochę za duża.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++