  • 1. Data: 2010-11-02 07:21:31
    Temat: prosty tuner do TNK
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Chce kupic tuner do TNK dla starszej osoby.
    Wymagania: jak najprostszy w obsludze, stabilny i nie za wolny.
    Dodatkowym plusem beda male wymiary i HDMI. (narazie podlaczony bedzie do
    koneskopowego TV 21 cali ale mozliwe ze za jakis czas TV tez bedzie do
    wymiany).

    W cenie ok 200zl można dostać:
    Technisat DIGIT S2
    Ferguson FK 6900 CR
    OPTICUM 7300 CI2CX PLUS
    OPTICUM 4060 CX
    ORTON 4160CX
    ADB 1180
    LINBOX F16

    Ktory bedzie najlepszym wyborem?

  • 2. Data: 2010-11-02 07:29:32
    Temat: Re: prosty tuner do TNK
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 08:21, kamtzu pisze:
> [...]
    > Dodatkowym plusem beda male wymiary i HDMI. (narazie podlaczony bedzie
    > do koneskopowego TV 21 cali ale mozliwe ze za jakis czas TV tez bedzie

    wg mnie jak ma był mały i prosty w obsłudze to ichni
    Technisat DIGIT S2.
    z wy hdmi OPTICUM 7300 CI2CX PLUS

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-11-02 08:03:42
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    > wg mnie jak ma był mały i prosty w obsłudze to ichni
    > Technisat DIGIT S2.

    Wlasnie tylko ten mialem w reku i wydawal mi sie calkiem ok. I bedzie sam
    aktualizowal kanaly tak?

    > z wy hdmi OPTICUM 7300 CI2CX PLUS

    Ze ma hdmi (jako jedyny z wymienionych) to wiem ale czy jest przyjazny w
    obsludze?
    a Ferguson FK 6900 CR ?

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-11-02 10:44:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 09:03, kamtzu pisze:
    > Wlasnie tylko ten mialem w reku i wydawal mi sie calkiem ok. I bedzie
    > sam aktualizowal kanaly tak?

    tak

    > Ze ma hdmi (jako jedyny z wymienionych) to wiem ale czy jest przyjazny w
    > obsludze?
    > a Ferguson FK 6900 CR ?

    obydwa są dość przyjazne, choć dwóch wolę ferdka.
    jak bardzo potrzebujesz mogę zrobić screen`y menu
    obydwóch

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-11-07 19:03:27
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 2 Lis, 08:21, "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> wrote:
> [...]
    > Dodatkowym plusem beda male wymiary i HDMI. (narazie podlaczony bedzie do
    > koneskopowego TV 21 cali ale mozliwe ze za jakis czas TV tez bedzie do

    Myślisz przyszłościowo, to dobrze.
    Planujesz wymianę tv na taki ze złączem HDMI? Jednym z powodów wymiany
    telewizora jest naziemna telewizja cyfrowa?
    Proponowałbym pomyśleć o TNK HD. Jako moduł do dekodera z CI albo
    praktyczniej dekoder wraz z NTC (combo). Dekoder combo to mniej
    pilotów na stole, a więc pewna wygoda.
    Wkrótce w eterze będzie więcej bezpłatnych kanałów naziemnej cyfrówki,
    za które obecnie trzeba płacić platformom w minimalnych pakietach.
    Może mieszkając blisko Czech lub Niemiec masz dostęp do kanałów
    zagranicznych z DVB-T?
    Trzeba by się dowiedzieć jak taki dekoder TNK HD wyszukuje dowolne
    kanały naziemnej telewizji. Czy istnieje możliwość odbioru również TV
    Trwam z Astry?
    Wspominasz, że chodzi o starszą osobę więc może warto to brać pod
    uwagę?

    http://www.wasserman.pl/pl/p/Telewizja-na-karte-FULL
    -HD-zestaw-do-TNK-HD/1378

    --
    Brooks: Biomechanical Robotic Organism Optimized for Killing and
    Sabotage

  • 6. Data: 2010-11-08 16:55:26
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Brooks" <x...@j...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 2 Lis, 08:21, "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> wrote:
    >Myślisz przyszłościowo, to dobrze.

    10 lat temu tez myslalem przyszlosciowo. Kupilem super (drogi) tuner do
    analogowej satelity, z wejsciem na dwa konwertery, stereo (wtedy to bylo cos
    :)). Ani razu nie wykorzystalem tych funkcji. Rok temu zostal ostatecznie
    wyniesiony na strych (w idealnym stanie).

    >Wkrótce w eterze będzie więcej bezpłatnych kanałów naziemnej cyfrówki,
    > za które obecnie trzeba płacić platformom w minimalnych pakietach.

    Raczej nie tak wkrotce - wojewodztwo pomorskie. Stwierdzilem ze nie warto
    teraz placic za sprzet ktory wykorzystam najwczesniej za rok. Zamowilem
    Technisata, koszt smieszny (150 zl z przesylka i pakietem na 3 miesiace)
    mysle ze na razie starczy. Jak bede wymianial TV to raczej juz bedzie z
    tunerem do cyfrowej naziemnej.

    Dzieki wszystkim za pomoc.

  • 7. Data: 2010-11-08 21:29:03
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "kamtzu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    :)). Ani razu nie wykorzystalem tych funkcji. Rok temu zostal ostatecznie
    wyniesiony na strych (w idealnym stanie).

    ----------------

    Kto 10lat temu kupował analogowy tuner ?

  • 8. Data: 2010-11-08 21:34:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.11.2010 blur <b...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > wyniesiony na strych (w idealnym stanie).
    >
    > ----------------
    >
    > Kto 10lat temu kupował analogowy tuner ?

    A były w ogóle monofoniczne? Bo jak pamiętam z 20 lat wstecz to wszystkie
    miały 4 kanały fonii pod 1 kanałem wizji i to były albo jakieś ścieżki
    dźwiękowe albo stereo + radio itd.

  • 9. Data: 2010-11-09 06:45:40
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kto 10lat temu kupował analogowy tuner ?

    No dobra, kilkanascie... ale nie wiecej niz 15.

  • 10. Data: 2010-11-09 08:11:31
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup
    media-lab.com.pl...
> [...]

    A były w ogóle monofoniczne? Bo jak pamiętam z 20 lat wstecz to wszystkie
    miały 4 kanały fonii pod 1 kanałem wizji i to były albo jakieś ścieżki

    Nie pamiętam żeby były mono, ale ja miałem w Peace jakieś "Panda Stereo"
    do dzisiaj nie wiem o co chodziło :)