  • Data: 2012-10-25 11:05:44
    Temat: Re: proste zaworki
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:k6aunv$2vi4$1@news2.ipartners.pl...

    > Jak mówię gumiarzowi przy wymianie, że któryś zaworek puszcza, to zakłada
    > nowe i nic nie dolicza
    > (jak pytam o cenę, macha ręką...). No bo jesli kosztuje złotówkę a on i
    > tak wkręca i wykręca...

    Ale chyba tu chodzi o cały wentyl z zaworkiem (stąd pytanie o długość
    długość) a nie tylko to w środku czyli ten zaworek.
    No chyba że ja czegoś nie zrozumiałem. Wentyle też się wymienia bo czasem
    guma się starzeje i puszczają na styku z felgą. Gumiarz ma taką sprytną
    nakręcaną dźwigienkę do zakładania nowych.

    Marek