  • Data: 2011-04-17 13:50:40
    Temat: Re: prosta sprawa a zwiększa moc antenki wi-fi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Remek" ioeb1h$lo4$...@i...gazeta.pl

    > ROTFL

    > Panie magistrze. Decybeli nauczają już w podstawówce. Ukończył Pan?

    Ukończyłem. Tak, że bez egzaminu przyjęli mnie do ogólniaka.
    (gimnazja w Polsce ,,powstały'' wiele lat później)

    Skoro uczą tej skali tak wcześnie -- chyba pytający nie skończyli
    podstawówki. Wcześnie teraz zaczynają Dzieci Neostrady, skoro nie
    pojmują, co znaczy skok o 7 dB...

    Ale magistrem nie jestem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Podstawówki nie ukończyła kierowniczka sklepu Bata
    w galerii Białej w Białymstoku. :) No i ona jest
    ,,magistrem humanistycznym'', choć pisać po polsku nie potrafi.
    Polecam ;) wszystkim buty z Baty -- są dobre na wystawę. Polecam ;)
    też obsługę w tym sklepie -- łatwiej rozmawiać z krową :) niż
    z kierowniczką tego sklepu sprzedającego ładne buble butopodobne. :)
    (łatwiej, bo wiadomo z góry o tym, co brak rozczarowań)