  • 11. Data: 2012-03-14 03:30:28
    Temat: Re: prośba o porad
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> wrote in message
    news:jjna48$rnm$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    efon-od-operatora.html

    > Ja mam propozycję kolina, od dawna taką samą: W Y P I E R D A L A J

    Co Was tak zdenerwowała ta opowieść?

  • 12. Data: 2012-03-14 03:49:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    efon-od-operatora.html

    > Może jest to jakiś pomysł: zamiast debilnych
    > androidów kupić wreszcie prawdziwy i niezawodny iPhone4?

    "Wyszarpałem od nich za 59 zł (brutto) 400 minut i tel za 1zł"

    Może jest to jakiś pomysł: zamiast debilnych komentarzy pomyśleć, dlaczego
    ludzie w kraju, gdzie płaca minimalna jest kilkukrotnie niższa, niż w
    będącej na skraju bankructwa Grecji, kupują "debilne androidy" za złotówkę
    zamiast wydawać debilne kwoty na równie debilne ajfony?

    JoteR

  • 13. Data: 2012-03-14 11:40:43
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-14 04:30, Pszemol pisze:
    > Co Was tak zdenerwowała ta opowieść?

    To nie opowieść tak mnie wpieniła, ale troll kolina. Ja w ten link nawet
    nie kliknąłem, ale jak zobaczyłem styl piszącego to już wiedziałem, że
    to troll kolina, ale co bym się nie pomylił to wcisnąłem CTRL+U i już
    wiem na 101%.

  • 14. Data: 2012-03-14 11:53:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomaszek nabazgrał(a):

> [...]
    > troll kolina, ale co bym się nie pomylił to wcisnąłem CTRL+U i już wiem na

    Kill File i po problemie .. ja tam mam czysto :)

  • 15. Data: 2012-03-14 12:42:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie opowieść tak mnie wpieniła, ale troll kolina.
    > Ja w ten link nawet nie kliknąłem,

    A powinieneś, bo jest to interesujące jak Samsung Galaxy nawala...

  • 16. Data: 2012-03-14 12:44:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jjp4hn$2bu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > będącej na skraju bankructwa Grecji, kupują "debilne androidy" za złotówkę
    > zamiast wydawać debilne kwoty na równie debilne ajfony?

    Niezbyt uważnie czytałeś chyba - ten za 1zł
    i ten Samsung Galaxy to były dwie osobne historie.
    Nie piszą ile ta pani wydała kasiory na Galaxy.

  • 17. Data: 2012-03-18 17:22:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Niezbyt uważnie czytałeś chyba - ten za 1zł
    > i ten Samsung Galaxy to były dwie osobne historie.
    > Nie piszą ile ta pani wydała kasiory na Galaxy.

    Jeśli więcej niż złotówkę to przepłaciła.