  • Data: 2010-07-16 11:49:45
    Temat: Re: prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    M.H. wrote:
    > No dobra, a gdyby tak skasował auto (mniejsza o powód) za 40 tys ?

    No to co?
    Są tylko dwie możliwości - on się do tego przyczynił ALBO nie on się do
    tego przyczynił.

    A teraz kombinuj dlaczego ktoś, kto jest winien zdarzeniu, ma nie
    ponowsicć (niezgodnie z prawem i logiką) odpowiedzialności za to, co zrobil.

    > To też powinien bez gadania zapłacić ?
    > Gdybym był pracownikiem, to bym w takiej sytuacji do auta nie wsiadał.

    Czyli myślisz.
    To oznacza, że poprzednie zdanie pisał za ciebie ktoś inny.

    > To rozwiązanie szanowny Bydlaku już jest nieaktualne

    Jest jak najbardziej aktulane - czyba że autor chce do końca życia być
    debilem nie wyciągającym wniosków ze swoich działań.
    Wtedy jechał beztrosko, choć nie widział, czy może.
    Zepsuł auto.
    Ma zapłacić.
    Nadal nie rozumie, że to on rozwalił auto, a nie księgowy w firmie, w
    której go zatrudniono.

    > Dobrze się mówi, kiedy kwota jest niewielka.

    Dlatego trzeba myśleć - ty odstręczasz go od tego, a ja mu będę usilnie
    zalecał myślenie przed podejmowaniem działań.
    Tym się różnimy.

    > Dlaczego ?

    Bo nie ma trzeciego kroku.

    --