  • 11. Data: 2011-07-11 17:07:32
    Temat: Re: prosba do osob z Wroclawia - trasa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Jul 2011 23:13:57 +0200, w <iv7ru3$7nc$1@inews.gazeta.pl>, "Waldemarrr"
    <w...@g...pl> napisał(-a):

    > Witam. Nie znam Wroclawia, a bede mial w poblizu sprawe do zalatwienia.
    > Zastanawiam sie jak najkorzystniej pokonac odcinek Katowice - Trzebnica, w
    > ktorym miejscu zjechac z autostrady. Mapy sugeruja by jechac przez srodek
    > miasta.

    Możesz spokojnie jechać przez środek miasta jak DK5 prowadzi.

    Alternatywnie możesz przez A8, ale specjalnego sensu to nie ma.
    Jedź jak ciebie nawigacja prowadzi -- Bielany, Powstańców Śląskich, Hallera,
    most Milenijny...

  • 12. Data: 2011-07-11 17:19:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ale po co sobie życie utrudniać, skoro przejazd przez A8 jest pusty,
    >jedzie się szybko, nawierzchnia jest nowa?
    >Żeby oszczędzić kilka km?

    To tez jak widzisz - nie polecam. Ot, informuje ze jest taka jak ktos
    niezorientowany.

    A tak prawde mowiac ktora droga bedzie szybciej - to nie gwarantuje.
    Przemyslowa ma kilka waskich gardel.

    J.

  • 13. Data: 2011-07-11 17:45:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To tez jak widzisz - nie polecam.

    To dotyczyło również zjazdu przez Bielany.

  • 14. Data: 2011-07-11 18:08:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >To dotyczyło również zjazdu przez Bielany.

    no coz - w zaleznosci od dnia i godziny przez bielany wcale nie musi
    byc dluzej. A przez pare miesiecy na pewno latwiej trafic osobie nie
    znajacej topografi miasta i nie majacej najnowszej nawigacji.
    Zapraszamy jak juz AOW otworza.

    J.

  • 15. Data: 2011-07-11 18:12:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no coz - w zaleznosci od dnia i godziny przez bielany wcale nie musi byc
    > dluzej.

    Ale na pewno nie będzie krócej, będzie bardziej trzęsło i zazwyczaj się
    wlekło w mniej lub bardziej gęstym ruchu.
    Co już wystarcza żeby nie skorzystać, po to są obwodnice, żeby ich używać.

  • 16. Data: 2011-07-11 19:03:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    >Ale na pewno nie będzie krócej,

    A to nie jest takie pewne,

    >będzie bardziej trzęsło

    Karkonoska i Hallera raczej nowe.

    >i zazwyczaj się wlekło w mniej lub bardziej gęstym ruchu.
    >Co już wystarcza żeby nie skorzystać, po to są obwodnice, żeby ich
    >używać.

    Problem w tym ze tej obwodnicy jeszcze nie ma :-)
    Jak widzisz - utrudniaja zjazd na autostradzie, potem sie trzeba
    przebijac kawalek przez miasto, i to kierunek tez dosc zatloczony.

    J.

  • 17. Data: 2011-07-11 20:28:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jul 2011 18:12:58 +0200, w <ivf7eb$8an$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > będzie bardziej trzęsło

    Gdzie ciebie na DK5 będzie trzęsło?

    Trzęsło to będzie jak będziesz ze Strzegomskiej próbował wjechać na estakadę.

  • 18. Data: 2011-07-12 09:46:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > będzie bardziej trzęsło

    >Gdzie ciebie na DK5 będzie trzęsło?

    Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.
    Inna sprawa, że od dwóch lat chyba nie korzystałem z tej drogi.

  • 19. Data: 2011-07-12 20:18:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Jul 2011 09:46:22 +0200, w <ivgu4f$to9$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.

    Napraw zawieszenie.

    > Inna sprawa, że od dwóch lat chyba nie korzystałem z tej drogi.

    To ciekawe jak dojeżdżałeś z DK5 na A4.

  • 20. Data: 2011-07-12 20:39:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.

    >Napraw zawieszenie.

    Jak ostatni raz tam jchałem, było prawie nowe.

    > Inna sprawa, że od dwóch lat chyba nie korzystałem z tej drogi.

    >To ciekawe jak dojeżdżałeś z DK5 na A4.

    Różnych rzeczy się próbowało, a to przez centrum, a to przez Oławę i po
    wschodzie Wrocławia, a to zdarzyło się przez Czekoladową.