  • 1. Data: 2011-07-08 23:13:57
    Temat: prosba do osob z Wroclawia - trasa
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Witam. Nie znam Wroclawia, a bede mial w poblizu sprawe do zalatwienia.
    Zastanawiam sie jak najkorzystniej pokonac odcinek Katowice - Trzebnica, w
    ktorym miejscu zjechac z autostrady. Mapy sugeruja by jechac przez srodek
    miasta. Praktyka nie zawsze pokrywa sie z teoria dlatego zapytuje co
    radzicie, nie ma tam zadnych interesujacych objazdow?

    Waldek.

    www.waldemar.katowice.pl

  • 2. Data: 2011-07-08 23:15:34
    Temat: Re: prosba do osob z Wroclawia - trasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Waldemarrr" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miasta. Praktyka nie zawsze pokrywa sie z teoria dlatego zapytuje co
    > radzicie, nie ma tam zadnych interesujacych objazdow?

    Jest.
    A4-S8-nawrót na rondzie-S8-A8-obwodnica Śródmiejska i jesteś na północnym
    wylocie z Wrocławia w 20 minut.

  • 3. Data: 2011-07-09 09:37:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Jul 2011 23:13:57 +0200, Waldemarrr napisał(a):

    > Mapy sugeruja by jechac przez srodek
    > miasta. Praktyka nie zawsze pokrywa sie z teoria dlatego zapytuje co
    > radzicie, nie ma tam zadnych interesujacych objazdow?

    Wszystko zależy w jaki dzień i o jakiej porze będziesz jechał. Teraz
    mamy okres wakacyjny, więc czasami nie ma większego sensu korzystać z
    kawałka AOW jaki otworzyli, a wystraczy pojechać tak jak biegnie
    Obwodnica Śródmiejska - przy okazji sobie zobaczysz jak nam się miasto
    zmienia ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-07-09 14:08:05
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Dzieki wielkie, tak zrobie. Chyba nie mam tej obwodnicy w starej nawigacji.
    Jaka nazwe ulicy/skrzyzowania proponujesz wstukac by naprowadzic nawigacje
    na jej poczatek? Google podpowiada Armii Krajowej lub Most Milenijny.

    Pozdrawiam. W.

  • 5. Data: 2011-07-09 14:11:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dzieki wielkie, tak zrobie. Chyba nie mam tej obwodnicy w starej
    > nawigacji.

    A S8 i A8 masz?
    Bo jedyna trudność to właśnie wjazd na A8 z A4 (bezpośrednie wjazdy są
    zamknięte), trzeba pojechać z A4 w S8 na Kudowę, zjechać na pierwszym
    zjeździe, zrobić nawrotkę na rondzie i wrócić przez S8 do A8, dalej nie ma
    szans się zgubić.
    Nawigacja jeśli nie masz tych dróg nie bardzo się przyda.

    > Jaka nazwe ulicy/skrzyzowania proponujesz wstukac by naprowadzic nawigacje
    > na jej poczatek?

    Z A8 nie jesteś w stanie wjechać inaczej, (a chyba o to Ci chodzi, bo nie
    zacytowałeś na co odpowiadasz), wystarczy kierować się znakami na Poznań.

  • 6. Data: 2011-07-11 12:08:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >A8, dalej nie ma szans się zgubić.
    >Nawigacja jeśli nie masz tych dróg nie bardzo się przyda.

    Ale napisz mu porzadnie: na zjezdzie wroclaw-wschod nawet nie
    zwalniac.
    na zjezdzie Wroclaw (Bielany wroclawskie) tez nie zwalniac.
    Kilkaset metrow dalej jest stara zawrotka o 270 stopni na stara DK8 -
    nie wiem jak teraz, byc moze zdjeli oznakowania na klodzko i kudowe.
    Tak czy inaczej - dalej prosto, zwolnic moze i warto, bo keidys tam
    widzialem radiowoz z lornetka.
    I teraz jedziemy czujnie, bo bedzie zjazd na Kudowe/Klodzko na droge
    S8.

    A dalej jak mowisz - na pierwszy rondzie zawrocic i pojechac na
    polnoc.
    W okolicach lotniska zjechac w Graniczna, potem w strzegomska .. i w
    okolicach skrzyzowania z Na ostatnim groszu lub Klecinskiej upewnic
    sie ze nawigacja pokazuje nam zawrotke o 270 stopni - drogowskaz stoi
    akurat kompletnie nieciekawy - objazd centrum czy jakos tak.
    Po przejechaniu pod dupnym wiaduktem pierwsza w prawo - to jest ulica
    Muchoborska

    Przy czym nie jestem pewien czy to bedzie istotnie szybciej - jesli
    nie trafisz w godziny korka, a robia go np tiry 9-10 i 19-20, to ja
    bym zjechal normalnie na wroclaw (tym drugim w Bielanach - nie
    Wschod), pojechal tak jak znaki prowadza - ciagle lewym pasem
    Karkonoska, Powstancow, i tu zjazd w lewo w Hallera.
    A potem juz prosto glowna droga. trafic znacznie prosciej. Do
    nawigacji ewentualnie wbic Hallera, zeby nie przeoczyc tego zjazdu w
    lewo.

    J.

  • 7. Data: 2011-07-11 12:17:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > radiowoz z lornetka.
    > I teraz jedziemy czujnie, bo bedzie zjazd na Kudowe/Klodzko na droge S8.

    Wcześniej nie ma zjazdu na S8, więc logiczne że nie może wcześniej skręcić.

> [...]
    > Muchoborska
    >
    > Przy czym nie jestem pewien czy to bedzie istotnie szybciej

    A ja jestem, bo trenowałem i w 20 minut to jeszcze nigdy Wrocławia nie
    przejechałem.
    No może raz, przez Czekoladową, ale też nie mam pewności, bo świateł po
    drodze trochę było.

  • 8. Data: 2011-07-11 15:34:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 12:08:06 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > A potem juz prosto glowna droga. trafic znacznie prosciej. Do
    > nawigacji ewentualnie wbic Hallera, zeby nie przeoczyc tego zjazdu w

    I ten "sposób" w aktualnej naszej sytuacji drogowej (poza przypadkami, o
    których wspominasz) jest po prostu wygodniejszy i niekoniecznie dłuższy
    czasowo.
    Przy korzystaniu z kawałka AOW problemem jest rondo Pileckiego (czy jak
    to się tam teraz nazywa to skrzyżowanie na Granicznej) - przy złym
    zbiegu okoliczności potrafi ono skutecznie zniwelować całą oszczędność
    czasową.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-07-11 15:50:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w

    >Wcześniej nie ma zjazdu na S8, więc logiczne że nie może wcześniej
    >skręcić.

    Ale trzeba bardzo pilnie uwazac zeby zjechac w S8 a nie inna, np 8 :-)

    Co prawda cos mi chodzi po glowie ze teraz domyslnie ruch kieruja na
    S8, to moze zlikwidowali stare znaki.

    >A ja jestem, bo trenowałem i w 20 minut to jeszcze nigdy Wrocławia
    >nie przejechałem.

    Ostatnim razem 8 minut do wjazdu w klecinska, 12m do skrzyzowania z
    Legnicka - a dalej juz wolno 70 :-)
    No ale to polnoc byla.

    >No może raz, przez Czekoladową,

    Czekoladowa rozkopana kompletnie, omijac z daleka.

    Mozna probowac Przemyslowa (hm, wedle UMP ona sie Kwiatkowskiego
    nazywa), ale to juz niezbyt polecam.

    J.

  • 10. Data: 2011-07-11 15:52:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mozna probowac Przemyslowa (hm, wedle UMP ona sie Kwiatkowskiego nazywa),
    > ale to juz niezbyt polecam.

    Ale po co sobie życie utrudniać, skoro przejazd przez A8 jest pusty, jedzie
    się szybko, nawierzchnia jest nowa?
    Żeby oszczędzić kilka km?