  • 31. Data: 2010-04-08 12:58:37
    Temat: Re: programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    mam na mysli to, ze neste musi byc tansze - jest to jedyna rzecz, jaka
    konkuruja.
    Ja wole BP czy Shell, bo cczesto korzystam z toalety.
    I masz racje - dla mnie nie ma porownania. :)

    > No nie ma co porownywac, cena bez porownania :)

    > no to wszystko jedno, niech bedzie 2x50l

    tez mi nie wchodzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 32. Data: 2010-04-08 12:58:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail Kub@ napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Skończył mi się płyn i jechałem z całkiem białą od solanki szybą przy
    > -10 st. Nie wiedziałem kompletnie nic przez jakieś 10km i pierwszą
    > stacją było BP :)
    > Bez przymusu na punkty bym nie poleciał :)

    No wlasnie.
    Dokładnie w takich samych sytuacjach kilka razy kupiłem na stacji. Płacisz
    wiecej za to, ze awaryjnie mozesz kupic plyn 24h na dobe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 33. Data: 2010-04-08 12:58:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A czemu nie porównywać?

    To znaczy mozna, ale to tak jakby porownywac Skode z Mercedesem, robic
    testy po czym odkrywczo wywnioskowac, ze Mercedes jest drozszy...
    Tak, tak - wiem, ze paliwo to samo, ale mysle, ze jasne jest o czym mówię.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 34. Data: 2010-04-08 13:31:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 08 kwi 2010 o 12:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > mam na mysli to, ze neste musi byc tansze - jest to jedyna rzecz, jaka
    > konkuruja.
    > Ja wole BP czy Shell, bo cczesto korzystam z toalety.

    Na codzien toalete mam w domu, wiec tankuje tam gdzie taniej.. :)

    W trasie jezeli bede mial pilna potrzebe, to zatrzymam sie na pierwszym
    parkingu lub pierwszej lepszej stacji benzynowej, zreszta na Neste tez
    zdazaja sie sklepiki i toalety...

    A nie ma to juz znaczenia jezeli chodzi o jeta czy lukoila, bo masz to samo
    co na shellu czy BP a najczesciej sporo taniej

    > tez mi nie wchodzi...

    ale tu nie chodzi o to ile sie miesci, tylko raczej o skale, jezeli
    tankujesz 20l na miesiac, to nie poczujesz roznicy, jezeli tankujesz 100l
    na miesiac, to masz mozliwosc zaooszczedzic na jeden obiad "darmowy" w
    miesiacu...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 35. Data: 2010-04-08 14:09:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > To znaczy mozna, ale to tak jakby porownywac Skode z Mercedesem, robic
    > testy po czym odkrywczo wywnioskowac, ze Mercedes jest drozszy...
    > Tak, tak - wiem, ze paliwo to samo, ale mysle, ze jasne jest o czym mówię.

    Jakby to paliwo się jeszcze różniło jak Skoda od Mercedesa...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2010-04-08 21:47:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Brzezi b...@g...com ...

    > Na codzien toalete mam w domu, wiec tankuje tam gdzie taniej.. :)

    zazdroszcze wolnego czasu, zeby bedac w miescie leciec do domu do toalety.
    ;-P

    > W trasie jezeli bede mial pilna potrzebe, to zatrzymam sie na
    > pierwszym parkingu lub pierwszej lepszej stacji benzynowej, zreszta na
    > Neste tez zdazaja sie sklepiki i toalety...

    na neste to nie wiem, przy autostradzie to ok, ale na normalnej krajówce
    toaleta w dobrym stanie?

    > A nie ma to juz znaczenia jezeli chodzi o jeta czy lukoila, bo masz to
    > samo co na shellu czy BP a najczesciej sporo taniej

    fakt.
    Nie korzystam, to nie wiem.

> [...]
    > tankujesz 20l na miesiac, to nie poczujesz roznicy, jezeli tankujesz
    > 100l na miesiac, to masz mozliwosc zaooszczedzic na jeden obiad

    wez jeszcze pod uwage to, ze musiałbys zawsze poswiecic troche czasu na
    szukanie tej najnizszej cenowo oferty.
    Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr
    róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w
    restauracji MC.

  • 37. Data: 2010-04-08 21:47:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > Jakby to paliwo się jeszcze różniło jak Skoda od Mercedesa...

    a co ja napisalem?

  • 38. Data: 2010-04-08 21:59:13
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 08 kwi 2010 o 21:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > zazdroszcze wolnego czasu, zeby bedac w miescie leciec do domu do toalety.
    > ;-P

    jezeli spedzam "na miescie" wiecej czasu, to albo na spacerze, albo w
    kanjpie, albo u kogos, wiec z toaleta nie ma problemu :)

    > na neste to nie wiem, przy autostradzie to ok, ale na normalnej krajówce
    > toaleta w dobrym stanie?

    Nawet w BP czy shellu zdarzaja sie toalety ze strach wejsc...

    > wez jeszcze pod uwage to, ze musiałbys zawsze poswiecic troche czasu na
    > szukanie tej najnizszej cenowo oferty.

    Ale ja nie szukam nigdy, po prostu np. tankuje na pierwszym najblizszym
    neste, albo jak juz widze ze blisko rezerwa, albo juz rezerwa, to w drodze
    do domu zajezdzam kawalek na neteste...

    > Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr
    > róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w
    > restauracji MC.

    U mnie w bliskiej odleglosci jest orlen, z ekstra wysokimi cenami, troche
    dalej shell z troche nizszymi stawkami, do neste musze nadrobic 5km w jedna
    strone, ale cena jest o 20-30gr tansza, wiec 20zl/15min to nie jest kiepski
    "zarobek" :) poza tym nie musze czekac w kolejce i prosto korzystam z karty
    neste :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 39. Data: 2010-04-08 23:03:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr
    > róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w
    > restauracji MC.

    Chyba dawno w McDonalds nie byłeś, albo jesteś w stanie się dwoma
    cheesburgerami najeść. ;-)

  • 40. Data: 2010-04-09 07:59:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > a co ja napisalem?

    Napisałeś, że Neste od Shella się różni jak Skoda od Mercedesa ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski