    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
    Date: Thu, 8 Apr 2010 21:59:13 +0200

    czw, 08 kwi 2010 o 21:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > zazdroszcze wolnego czasu, zeby bedac w miescie leciec do domu do toalety.
    > ;-P

    jezeli spedzam "na miescie" wiecej czasu, to albo na spacerze, albo w
    kanjpie, albo u kogos, wiec z toaleta nie ma problemu :)

    > na neste to nie wiem, przy autostradzie to ok, ale na normalnej krajówce
    > toaleta w dobrym stanie?

    Nawet w BP czy shellu zdarzaja sie toalety ze strach wejsc...

    > wez jeszcze pod uwage to, ze musiałbys zawsze poswiecic troche czasu na
    > szukanie tej najnizszej cenowo oferty.

    Ale ja nie szukam nigdy, po prostu np. tankuje na pierwszym najblizszym
    neste, albo jak juz widze ze blisko rezerwa, albo juz rezerwa, to w drodze
    do domu zajezdzam kawalek na neteste...

    > Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr
    > róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w
    > restauracji MC.

    U mnie w bliskiej odleglosci jest orlen, z ekstra wysokimi cenami, troche
    dalej shell z troche nizszymi stawkami, do neste musze nadrobic 5km w jedna
    strone, ale cena jest o 20-30gr tansza, wiec 20zl/15min to nie jest kiepski
    "zarobek" :) poza tym nie musze czekac w kolejce i prosto korzystam z karty
    neste :)

    Pozdrawiam
    Brzezi