  • Data: 2010-04-08 13:31:23
    Temat: Re: programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czw, 08 kwi 2010 o 12:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > mam na mysli to, ze neste musi byc tansze - jest to jedyna rzecz, jaka
    > konkuruja.
    > Ja wole BP czy Shell, bo cczesto korzystam z toalety.

    Na codzien toalete mam w domu, wiec tankuje tam gdzie taniej.. :)

    W trasie jezeli bede mial pilna potrzebe, to zatrzymam sie na pierwszym
    parkingu lub pierwszej lepszej stacji benzynowej, zreszta na Neste tez
    zdazaja sie sklepiki i toalety...

    A nie ma to juz znaczenia jezeli chodzi o jeta czy lukoila, bo masz to samo
    co na shellu czy BP a najczesciej sporo taniej

    > tez mi nie wchodzi...

    ale tu nie chodzi o to ile sie miesci, tylko raczej o skale, jezeli
    tankujesz 20l na miesiac, to nie poczujesz roznicy, jezeli tankujesz 100l
    na miesiac, to masz mozliwosc zaooszczedzic na jeden obiad "darmowy" w
    miesiacu...

    Pozdrawiam
    Brzezi