  • Data: 2021-01-03 23:44:08
    Temat: Re: programowanie dla młodego
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 31 grudnia 2020 o 12:57:59 UTC+1 Mateusz Viste napisał(a):

    > Użyj Mingw, jest tam fajny menedżer "pakietów" który pozwala
    > doinstalować to i owo jednym klikiem - m.in. ncurses (pdcurses chyba
    > też, ale nie używałem - ncurses jest i działa świetnie, również z
    > unicode). Korzystam z tego na Windows XP oraz na Windows 8. Zupełnie
    > niedawno zbudowałem nim to: http://amb.osdn.io/

    Mateusz, weź no zobacz może jakies poradnik krok po kroku, jak to wszystko
    zainstalować wyguglasz, rzuć linkiem.
    Coś mnie nie idzie, ncurses oczywiscie moze być. Jakoś te manuale dla mnie
    nieczytelne. No i chciałbym zeby
    to gdzies tam działało z pozimuvisual c++ czy tam jakiegos code:block.

    W pascalu to było jakość łatwo - instaluję lazarusa, po 3 minutach wypuszczam
    pierwszy program.
    A tu godzinami siedze zeby to środowisko zabanglało. I nic.

    b.