  • Data: 2014-10-11 19:55:40
    Temat: Re: programator i TQFP
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypomnij dlaczego nie mogłeś programować na płytce docelowej poprzez
    > ICSP?

    Oczywiście, mogłem. Tyle, że to jest mocno utrudnione - wcześniej już
    pisałem, że w urządzeniu są 2 procesory, współpracujące ze sobą, i żeby
    przy "normalnym" programowaniu w urządzeniu nie wystąpiły nieporządane
    sytuacje potrzebna jest specjalna procedura, co jest kłopotliwe.

    Do tego oczywiście trzeba się podłączać do złącza wewnątrz procesora itp.

    W przypadku "awarii" w programowaniu (przewalenie fusów) trzeba MCU
    stawiać na nogi itp. W gotowym urządzeniu wszystko to jest utrudnione i
    zajmuje czas.

    Oczywiście, w jednostkowym urządziu nie ma kłopotu - ale tutaj mowa o
    "produkcji seryjnej" - po kilkadziesiąt szt.

    Przy takich ilościach każde zaoszczędzone 5 min / szt. to skarb.