  • Data: 2010-11-07 14:21:01
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie wystarczy skoro został rozpoznany. Dlatego pytam, czy nie można
    > im wytoczyć procesu (telewizji? policji?) za naruszenie tego przepisu. W
    > kwestii sadu pozostaje na ile wizerunek został naruszony.

    Może to można podciągnąć pod ochronę danych osobowych:) Ustawa nie
    precyzuje dokładnie czym są dane osobowe. Jeżeli telewizja dysponuje
    zapisem za pomocą którego można kogoś zidentyfikować, to chyba podlega
    to już pod taką ustawę. A jeżeli tak to wystarczy nasłać na nich GIODO i
    wówczas mają baardzo niefajnie, bo oni lubią czepiać się czegokolwiek.

    Jeżeli to by zadziałało, to gościu oprócz satysfakcji wiele nie wskóra.
    Natomiast TVN trochę to może kosztować.

    Pozdrawiam,
    A.