-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.k-dsl.de!newsfeed.freenet
.ag!news2.euro.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak
news.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 20 Jun 2010 11:38:10 +0200
From: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
Thunderbird/3.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: profil 45, 18 cali, proszę o opinie.
References: <hvi8vq$tv$1@news.task.gda.pl> <hvid57$839$1@news.onet.pl>
<hvido3$p6e$2@news.task.gda.pl>
<4c1cd476$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
<hvimpi$bnm$3@news.task.gda.pl> <hvio3o$p3d$1@inews.gazeta.pl>
<4c1dc754$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4c1dc754$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 100620-0, 2010-06-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 13
Message-ID: <4c1de183$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.229.203
X-Trace: 1277026691 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17088 83.11.229.203:51012
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2290769
[ ukryj nagłówki ]
> OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10#
> Dopiero zrobiłem 200 km. w tym dzisiaj rano DC-Glinojeck i z powrotem. Auto
> rewelacyjne, regulowane zawieszenie VDC miód malina bo zmienia też siłę
> wspomagania i punkty zmiany biegów w automacie. Natomiast 523i jest jednak
> ciut za słabe i kopię się w tyłek, że 528i nie wziąłem. Zagapiłem się i
> myślałem, że różnica w cenie jest dużo większa. Tak byłoby 250+ koni a nie
> 200+. Po dieslu kręcenie się rzędowej szósteczki i redukcje łopatkami to
> poezja.
>
>
Wow, w koncu dodali wskaznik temepratury plynu chlodniczego :)
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.10 14:41 Filip KK
- 20.06.10 16:08 Pete
- 20.06.10 16:08 Pete
- 20.06.10 16:11 Przemek V
- 20.06.10 18:04 CUT
- 20.06.10 18:13 Grzegorz Prędki
- 20.06.10 19:34 Przemek V
- 20.06.10 19:35 Przemek V
- 20.06.10 21:26 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 20.06.10 21:39 DoQ
- 21.06.10 08:47 J.F.
- 21.06.10 11:42 Seba
- 21.06.10 13:30 Clawfinger
- 21.06.10 14:18 to
- 21.06.10 20:22 Przemek V
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość