  • Data: 2013-02-13 14:25:57
    Temat: Re: procki AVR w obudowie DIL ale z JTAG
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 13:55, Marek Borowski pisze:
> [...]
    D=187864
    D=187860

    > Raczysz zartowac. Zabawa z eclipse wymaga naprawde duzo wiedzy, po
    > drugie co chwila pojawiaja sie jakies problemy, jak ktos ma duzo czasu i
    > preferuje rozwijac srodowisko developerskie zamiast skupic sie nad tym
    > co ma zrobic to eclipse + openocd jest idealnym wyborem. :-).

    Ja osobiście według ściągi Freddiego zainstalowałem w 2 godziny i przez
    3 lata nie zmieniałem.
    Ale są gotowe środowiska. Możesz ściągnąć ze stronki Lucjana Bryndzy
    (wersje linuksowe i windowsowe) - zalecane do pracy z systemem ISIX.
    Masz CooIde. Możesz pisać zwykły kod lub używać z CooCox.
    Jest jeszcze winarm. No i darmowe wersje komercyjnych programów - jak
    Atollic TrueStudio.

    --
    pozdrawiam
    MD