  • Data: 2010-10-12 13:24:47
    Temat: Re: procesory PC
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Paź, 11:36, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > ale może Ktoś napisze coś o przyszłości, co szykują nam producenci?
    > może Ktoś pracuje w branży i coś wie?

    Co prawda nie jestem z branzy ale sadze ze przyszlosc w najblizszych
    10 latach jest dosyc jasna.
    Zwiekszanie ilosci procesorow i pamieci.
    Wieksze ekrany i wiecej grafiki (pewnie pod strzecha pojawi sie
    raytracing zamiast tekstur).
    No i odejscie od skomplikowanych GUI na korzysc prostych ale
    skutecznych GUI czy innych interfejsow obslugowych.
    Taki ipad jest tego lekkim objawieniem. Czekam na to od czasow palmos-
    a gdzie usability bylo kilkakrotnie wyzsze od jakiejkolwiek
    konkurencji.

    No i sadze ze pojawi sie lekki podzial na urzadzenia dedykowane
    konkretnym celom ale integrujace sie gladko w jakims wiekszym "czyms".
    W rodzaju, okulary z rejestratorem, dyktafon eksportujacy notatki
    do .txt, nawigacja na zawolanie w okularze czy w pda i wszystko to
    spiete interfejsem gdzie sie robi konkretne akcje bez multum klikania.
    W samym PC zmieni sie niewiele. Klawiatury raczej dlugo z nami
    pozostana podobnie myszki. Ekrany dotykowe dlugo beda nieergonomiczne
    w polaczeniu z aktualnymi GUI i filozofia pisania oprogramowania.

    A grafika powoli sie wysyci tak jak wysycily sie karty dzwiekowe
    jakies 10 lat temu.