  • Data: 2010-11-17 12:35:38
    Temat: Re: procedura sprzedaży samochodu aktualna HOWTO
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-16 13:49, mariusz pisze:
    > witam wszystkich,
    > szukałem na grupie informacji ale chyba są mocno nieaktualne.

    A ja korzystając z okazji chciałbym się podpiąć...
    Otóż sprawa jest nieco inna niż zwykle bywa.
    Auto zostało rozbite na początku br. sądy się trochę ciągnęły ale w
    końcu się sprawa zakończyła, w międzyczasie skończyła mi się umowa OC
    której nie wypowiedziałem bo auto nie mogło zostać zezłomowane ani
    sprzedane a także jej nie opłaciłem. Czy ktoś się orientuje na ile
    możliwe by było umorzenie składki ubezpieczenia, która do niczego nie
    była potrzebna, poza naszym debilnym prawem? Teraz auta już chcę się
    pozbyć ale oczywiście muszę opłacić OC (prawie 800zł). Da się jakoś
    uniknąć płacenia tego haraczu? TU HDI.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html