    From: "Paweł" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox
    Date: 6 Sep 2005 21:52:46 +0200

    > Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> w

    > Zapomniałem dodać, że serwer aliasów też działa:
    > http://www.alias.polbox.pl/
    > Gdybyś następnym razem miał problemy, spróbuj odświeŻać.
    ------------------------------------------------^^^^
    ^^^^^
    Odświeżałem codziennie - od 25 sierpnia do wczoraj dostawałem timeout na
    serwisach xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i szopa.office.polbox.pl:smtp.
    Dzisiaj też odświeżyłem :) Jak na razie masz rację - wszystko działa.

    Natomiast przepraszam za pochopną ocenę, że serwery zostały zamknięte. Trochę
    mnie poniosło :(, głównie za sprawą tekstu
    http://www.swiat.pl/?s=pomoc_nethosting_migracja, z którego wynikało, że serwery
    m.in. polbox.pl zostaną wyłączone: "[...] Ze względu na konieczność wyłączenia
    dotychczas wykorzystywanych serwerów, konfiguracja usług w nowym pakiecie
    powinna zakończyć się najpóźniej do daty podanej w korespondencji, wysłanej do
    każdego z klientów.".
    No i trochę za sprawą sposobu w jaki zostałem potraktowany na infolinii...

    Oczywiście ta prawie dwutygodniowa przerwa jest zgodna z regulaminem serwisu
    alias.polbox, ale np. półroczna przerwa też by była zgodna. A ja jakoś naiwnie
    liczę, że poważny operator ma jakieś zasady i jakby co, to napisze coś biednym
    użytkownikom, którzy nie wiedzą co się dzieje. Ale cóż, czasy się zmieniają,
    przyjdzie przywyknąć, albo zapłacić...

    Pozdrawiam
    Paweł