  • Data: 2005-09-07 10:37:00
    Temat: Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Paweł <g...@p...onet.pl> w artykule
    <news:1116.000012a5.431e023a@newsgate.onet.pl> pisze:

    > Drobna poprawka: działają xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i in.w.pl:smtp
    > natomiast serwer szopa.office.polbox.pl milczy.
    >
    > No i najważniejsze - poczta na razie jednak NIE DOCHODZI.

    Masz na myśli pocztę w aliasach? Możliwe. Zresztą darmowa poczta teraz też
    nie działa. Netia miała jakąś bardziej rozległą awarię - na grupach pisano
    m.in. o kłopotach z serwerami DNS - więc bez wątpienia najpierw zajęli się
    przywracaniem fukcjonalności podstawowych usług płatnych.
    Mam bardzo ograniczone zaufanie co do jakości działania Polboksu od czasu
    anegdotycznego już kopnięcia przez admina macierzy dysków i trzytygodniowego
    braku dostępu do darmowych usług.
    Faktem jest jednak, że pod zarządem Netii z polboksowymi usługami jest
    jeszcze gorzej - zauważalne przerwy zdarzają się częściej i trwają tydzień i
    dłużej. Ostatnio np. zauważyłem, że w darmowej poczcie nie dochodzą maile na
    @free.polbox.pl, tylko na @polbox.com, choć zgodnie z regulaminem powinny
    działać jedne i drugie.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)