    From: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: problemy z ł
    Date: Fri, 3 Jul 2009 07:55:09 +0000 (UTC)

    Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > Ja nie mam, firma ma x3 łącze z BGP. Mimo wszystko z powodów różnych
    > ciężko to zrobić niezauważenie. Mamy na tyle czułe systemy i na tyle
    > duży ruch, że zawsze to widać przynajmniej w statystykach i logach
    > czulszych usług.

    Czy ja wiem? Codziennie zmieniają się ścieżki w BGP, nawet dla tych
    kluczowych usług i nikt z tego nie robi afery i w dodatku dzieje
    się to bezprzerwow, tak że większość użytkoników, nawet tych wymagajacych,
    nawet tego nie zauważa. Takie jest zresz??a założenie Bardzo Groźnego Protokołu.
    Oczywiście samo położenie sesji, może spowodować którką przerwę, dopóki
    router(y) nie przeliczą sobie nowych scieżek, ale przerwy takiej zazwyczaj
    nie ma przy manipulowaniu preferencjami, community itp. Oczywiście, jak
    wszystko zresztą, trzeba robić to z głową.

    --
    ŁT