eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaproblemy z UPC - może wy coś wymyślicieRe: problemy z UPC - może wy coś wymyślicie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Baseciq <n...@b...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: problemy z UPC - może wy coś wymyślicie
    Date: Tue, 10 Nov 2009 17:56:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 45
    Message-ID: <ibl9qtztii03$.dlg@dlg.baseciq.org>
    References: <2cqdgh83025a$.dlg@dlg.baseciq.org> <hdbr9b$ak0$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <u4lhi9y96dyr$.dlg@dlg.baseciq.org> <4af9787e$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089075177170.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257872201 7432 89.75.177.170 (10 Nov 2009 16:56:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Nov 2009 16:56:41 +0000 (UTC)
    X-User: baseciq
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:229649
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 15:28:14 +0100, Sempiterna napisał(a):

    > Lojalka jest?

    Jest. Ale to nie żaden problem. Potrzebuję po prostu mieć stabilnie
    działający telefon. I nawet kwestia zapłacenia 650zł kary umownej mnie nie
    przeraża. Zawsze później mogę się z nimi użerać na drodze cywilnej.

    > Jak nie ma, to delikatnie zasugeruj (nawet jeśli to nieprawda i BMT!),
    > że w Twojej okolicy chodzi Aster i oferuje telefon za 20 zyla abo, z
    > zaledwie roczną lojalką, albo 40 zyla bez lojalki, w związku z czym Ty
    > zastanawiasz się, czy ta oferta nie będzie korzystniejsza, sąsiad już ma
    > i sobie bardzo chwali (choćbyś nie miał żadnych sąsiadów - BOKistka o
    > tym nie wie), w związku z czym już prawie się zdecydowałeś i "w
    > poniedziałek idziesz do Astera załatwiać". Dwa razy ratowało mi to tyłek
    > z nienajciekawszej sytuacji. (W tym raz na pewno chciałem to zrobić, co
    > mówiłem)

    Tak, tylko że pracownik techniczny który odbiera zgłoszenie ma w głębokim
    poważaniu utrzymanie klienta przy firmie.

    > Bądź przy rozmowie zdecydowany (ale też tak nie do końca, żeby zostało
    > miejsca na niuanse i eufemizmy), bardzo grzeczny (nie na huki, bo się
    > nie uda), podkreślaj "nie chcem ale muszem"... I nie przesadzaj z
    > superlatywami przeciwnika, bądź delikatny :)

    Ja już z nimi osiem miesięcy walczyłem żeby internet dobrze chodził.
    Pomogło dopiero 30-stronicowe pismo z listą awarii z monitoringu i groźba
    wypowiedzenia umowy.

    > PS. A może skombinuj jakąś bramkę VOiP-ową i nie baw się w telefon UPC?

    Zależy mi na stabilności działania telefonu. Niestety, sam pracowałem u
    operatora VoIPowego jakiś czas temu i znając sprawę z drugiej strony, nigdy
    nie zdecyduje się na VoIP jako podstawowy środek komunikacji.

    Chwilowo jestem w o tyle komfortowej sytuacji że umowa z ftp nie wygasła
    więc mam siłę jeszcze do nich dzwonić.

    Inna sprawa że jupisi jest specyficzne. Jak działa, to działa rewelacyjnie
    i nie ma co narzekać. Jak się spieprzy, to naprawa to droga przez mękę.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z
    terrorystami, że z terrorystami można negocjować".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: