  • Data: 2003-09-08 14:51:25
    Temat: Re: problemy z DSL-em
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Bialy napisał:

    > jeszcze jedno, z praktyki jaką mam z DSL. Czy w twojej sieci nie ma
    > przypadkiem użytkowników programow P2P ? Mój DSL (zarówno stary 512 jak
    > nowy 1M) zawiesza się jesli ilośc nowych połaczeń w ciągu sekundy

    mam użytkownikó P2P (zawsze są) - ale mam ich przyciętych przez HTB
    poza tym zauważyłem zwisy są w różnych obciążeniach np dzisiaj (godz.
    4.20) w nocy, gdzie obciążenie było zerowe (!)
    zatem nie jest to liczba połączeń.

    niemniej po kilku awariach dzisiaj w nocy (mam na serwerze polpaku pinga
    i sms-uje mi jak padło) i 4 zgłoszeniach dzisiaj w nocy do infolini
    dzisiaj przyszli mili panowie i wymienili modem (na taki "nowszy"
    mniejszy i bardziej opływowy :-)
    zobaczymy jak będzie teraz ...

    Wojtek

    --