-
1. Data: 2010-08-24 16:43:21
Temat: problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Od: a...@h...pl
Witam
Zdarzyła mi się taka przygoda i szukam pomocy od bardziej oblatanych w
mechanice.
Zerwałem otóż linkę sprzęgła, na szczęście działo się to w Toruniu
gdzie chłopaki z Sid Garaż (kryotoreklama bom wdzięczny:
http://www.sid-garaz.com.pl/ ) ciupasem naprawili, ale od tego momentu
pojawił się problem ze zrzucaniem nieższych biegów. Czasem dźwignia
stawia opór, jakby to była już jedynka i zredukować bieg można dopiero
po przegazówce czy przejechaniu kilkudziesięciu metrów, czasem
wystarczy mocno naciśnąć ("zbić" siłą), czasem trzeba zatrzymać i
dopiero można pracować dźwignią w dół. W górę bez zmian. Przypusczam
ze to efekt przejechania po awarii dwóch kilometrów bez sprzęgła z
kilkoma zmianami biegów, ale przedtem też mi się czasem zdarzało
zrzucić bieg bez sprzęgła (zwłaszcza przy sprawdzaniu czy to jedynka),
i takich problemów nie było.
Co trzeba będzie naprawić?
A.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm
-
2. Data: 2010-08-24 17:26:51
Temat: Re: problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-08-24 18:43, a...@h...pl pisze:
> Witam
>
> Zdarzyła mi się taka przygoda i szukam pomocy od bardziej oblatanych w
> mechanice.
>
> Zerwałem otóż linkę sprzęgła, na szczęście działo się to w Toruniu
> gdzie chłopaki z Sid Garaż (kryotoreklama bom wdzięczny:
> http://www.sid-garaz.com.pl/ ) ciupasem naprawili, ale od tego momentu
> pojawił się problem ze zrzucaniem nieższych biegów. Czasem dźwignia
> stawia opór, jakby to była już jedynka i zredukować bieg można dopiero
> po przegazówce czy przejechaniu kilkudziesięciu metrów, czasem
> wystarczy mocno naciśnąć ("zbić" siłą), czasem trzeba zatrzymać i
> dopiero można pracować dźwignią w dół. W górę bez zmian. Przypusczam
> ze to efekt przejechania po awarii dwóch kilometrów bez sprzęgła z
> kilkoma zmianami biegów, ale przedtem też mi się czasem zdarzało
> zrzucić bieg bez sprzęgła (zwłaszcza przy sprawdzaniu czy to jedynka),
> i takich problemów nie było.
>
> Co trzeba będzie naprawić?
Wyregulowac porzadnie sprzeglo.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
3. Data: 2010-08-24 19:17:17
Temat: Re: problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Od: Arni <a...@n...spam>
a...@h...pl pisze:
> Witam
>
> Zdarzyła mi się taka przygoda i szukam pomocy od bardziej oblatanych w
> mechanice.
>
> Zerwałem otóż linkę sprzęgła, na szczęście działo się to w Toruniu
> gdzie chłopaki z Sid Garaż (kryotoreklama bom wdzięczny:
> http://www.sid-garaz.com.pl/ ) ciupasem naprawili,
aaa to teraz wiem gdzie mi znikneli z horyzontu :)
Dzieki za info :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
4. Data: 2010-08-24 21:49:05
Temat: Re: problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Od: a...@h...pl
Kuczu <q...@g...com> writes:
>> Co trzeba będzie naprawić?
>
> Wyregulowac porzadnie sprzeglo.
Znaczy długość linki czy co?
a.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm
-
5. Data: 2010-08-24 21:58:27
Temat: Re: problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
a...@h...pl pisze:
> Znaczy długość linki czy co?
Znaczy chyba podciągnąć trzeba.
--
Tom01
-
6. Data: 2010-08-25 19:17:23
Temat: Re: problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>
On 24 Sie, 23:58, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
> a...@h...pl pisze:
>
> > Znaczy długość linki czy co?
>
> Znaczy chyba podciągnąć trzeba.
>
Znaczy się tak jak mówi instrukcja i sprawdzić przy okazji czy
dźwignia ma pełen zakres ruchu.
Pozdrawiam,
Rafik + BMW K1100 RS szybsze, bo czerwone :) i linki ma w koszulkach z
teflonem :D