  • 1. Data: 2010-08-24 07:24:57
    Temat: Rajd jest - Felkowski ten.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Felini mocno zajęty więc forwarduję:
    17-19 września, Radzikowo koło Błonia, tego niedaleko Warszawy co korki
    zawsze są. Inne informacje tutej -> http://www.felkowisko.riders.pl/

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2010-08-24 10:30:40
    Temat: Re: Rajd jest - Felkowski ten.
    Od: "--Kondor-->" <k...@w...pl>

    To zaraz niedługo po dniach ziemniaka :)
    Jezu, po guglach i mapach to tam NIC nie ma???

  • 3. Data: 2010-08-24 10:37:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-24 12:30:40 +0200, "--Kondor-->" <k...@w...pl> said:

    > To zaraz niedługo po dniach ziemniaka :)
    > Jezu, po guglach i mapach to tam NIC nie ma???

    Sklep jest. I komarów fchuj.

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-08-24 10:54:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Sklep jest. I komarów fchuj.

    I studentki.

  • 5. Data: 2010-08-24 14:21:42
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-08-24 09:24, Magic pisze:

    > 17-19 września, Radzikowo koło Błonia, tego niedaleko Warszawy co korki
    > zawsze są. Inne informacje tutej -> http://www.felkowisko.riders.pl/

    ee tam, pod tą linką są błędy ortograficzne! :-[

    BTW: a co można tam robić jak / o ile się przyjedzie autem i ze żonom? PBNW

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 6. Data: 2010-08-24 14:42:03
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 12:54, Magic pisze:

    > I studentki.

    może by kolega przybliżył temat mniej zaznajomionym z okolicą :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 7. Data: 2010-08-24 14:57:45
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 24 Sie, 16:21, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > ee tam, pod tą linką są błędy ortograficzne! :-[
    >
    > BTW: a co można tam robić jak / o ile się przyjedzie autem i ze żonom? PBNW
    jak to co? to samo co w tamtym roku i rok wcześniej itd..... :)

    Mika
    z mietłą

  • 8. Data: 2010-08-24 15:59:56
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Sie, 16:57, Mika <m...@g...com> wrote:

    > jak to co? to samo co w tamtym roku i rok wcześniej itd..... :)
    O nie nie, ja juz sarenek przepolawiac nie chce.

    pzdr, dr
    14/525

  • 9. Data: 2010-08-24 18:08:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    doktorski pisze:

    > O nie nie, ja juz sarenek przepolawiac nie chce.

    Ani ja w Smarcie mieć Gawrona i Wiece na raz.

    DP

  • 10. Data: 2010-08-24 19:14:19
    Od: Ern <s...@w...stad>

    Magic napisał(a):
    > Witek.
    > Felini mocno zajęty więc forwarduję:
    > 17-19 września, Radzikowo koło Błonia, tego niedaleko Warszawy co korki
    > zawsze są. Inne informacje tutej -> http://www.felkowisko.riders.pl/

    O kurka - moja okolica ;)
    A tak w ogóle to 'Radzików' nie 'Radzikowo'

    Ern