  • 1. Data: 2013-05-16 19:55:41
    Temat: problem ze wzrostem :)
    Od: Dr.Bambo <gepart6@_NOSPAM_o2.pl>

    witam!
    Moim kolejnym problemem w kierowaniu się kupnem motoru jest mój
    nieporęczny wzrost tj. 190cm, i teraz problem jest w tym,iż 250 z reguły
    mają nisko siodło to znaczy,że jak stanę na światłach będę BARDZO
    śmiesznie wyglądał

  • 2. Data: 2013-05-16 20:19:57
    Temat: Re: problem ze wzrostem :)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 19:55, Dr.Bambo pisze:
> [...]
    > nieporęczny wzrost tj. 190cm, i teraz problem jest w tym,iż 250 z reguły
    > mają nisko siodło to znaczy,że jak stanę na światłach będę BARDZO

    To se enduro kup.
    Jeździsz żeby jeździć, czy żeby wyglądać ? Ma być wygodnie i tyle.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-05-16 23:36:24
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Dr.Bambo" <gepart6@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > jak stanę na światłach będę BARDZO śmiesznie wyglądał

    Twardziele nie stają na światłach.

    Pozdrawia, MichalS.

  • 4. Data: 2013-05-17 07:59:22
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Dr.Bambo" <gepart6@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message
> [...]
    > nieporęczny wzrost tj. 190cm, i teraz problem jest w tym,iż 250 z reguły
    > mają nisko siodło to znaczy,że jak stanę na światłach będę BARDZO

    Czyli nie masz problemu ze wzrostem.
    Idź do stylisty, może jakis celebryta z TV.
    M.

  • 5. Data: 2013-05-17 09:05:24
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > nieporęczny wzrost tj. 190cm, i teraz problem jest w tym,iż 250 z reguły
    > mają nisko siodło to znaczy,że jak stanę na światłach będę BARDZO

    Kup sobie motor o kilka numerów większy.
    Mam 187 i ponad 100 kg.
    Na 250 wyglądam głupio, ale na 2300 już nie. :-P

    Pozdrawiam
    WW

  • 6. Data: 2013-05-17 11:00:21
    Od: EasyA <trike@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Dr.Bambo napisal

> [...]
    > nieporęczny wzrost tj. 190cm, i teraz problem jest w tym,iż 250 z reguły
    > mają nisko siodło to znaczy,że jak stanę na światłach będę BARDZO

    Widzisz chłopie. Nie da sie dogodzić wszystkim. Ja bym dużo dała by mieć
    kilka cm wiecej i to nie po to żeby się lansować na wybiegach, ale zebym
    sięgała nóżkami do ziemi na motocyklu. Na szczescie jak się dobrze
    poszuka, to mozna znaleźć cos o odpowiedniej wielofunkcyjnej wysokości
    siodełka ;)
    Ale faktycznie rozejrzyj sie po endurowatych, one z założenia są dość
    wysokie.

  • 7. Data: 2013-05-18 14:23:05
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

> [...]
    > nieporęczny wzrost tj. 190cm, i teraz problem jest w tym,iż 250 z reguły
    > mają nisko siodło to znaczy,że jak stanę na światłach będę BARDZO

    Jako pół środek może być podwyższenie kanapy. To też powinno coś dać,
    jak żeś się uparł już przy tym konkretnym moto ;o))
    --
    -=Chris45=-
    Moto-tap.

  • 8. Data: 2013-05-18 15:02:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-18 14:23, Chris45 pisze:

    > Jako p? ?rodek mo?e by? podwy?szenie kanapy.

    lepsza bedzie pompka Pana Kleksa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!