  • 1. Data: 2013-05-16 09:35:31
    Temat: Boryszyn
    Od: EasyA <trike@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Czy ktoś się wybiera do Boryszyna jutro?

  • 2. Data: 2013-05-16 20:45:29
    Temat: Re: Boryszyn
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 09:35, EasyA pisze:
    > Czy ktoś się wybiera do Boryszyna jutro?

    Ja raczej nie, ale w niedziele chyba do Horic (Czechy) wyskoczę na
    wyścigi uliczne.

    > --

    Easy wstydziłabyś się... ;)

    ErneST

  • 3. Data: 2013-05-17 10:47:04
    Od: EasyA <trike@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    ErneST napisal

    > Ja raczej nie, ale w niedziele chyba do Horic (Czechy) wyskoczę na
    > wyścigi uliczne.

    > Easy wstydziłabyś się... ;)

    No wstydzę sie.. jak diabli..
    ale to jedyny sposób zeby móc korespondować z fabryki... tego jeszcze nie
    zablokowali ;)

  • 4. Data: 2013-05-18 08:25:44
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-05-16 20:45, ErneST pisze:

    > Ja raczej nie, ale w niedziele chyba do Horic (Czechy) wyskoczę na
    > wyścigi uliczne.

    > Easy wstydziłabyś się... ;)

    No właśnie, na początku aż myślałem ,że Ktoś się pod Anię podszywa:)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 5. Data: 2013-05-18 09:24:58
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    U ErneST napisał:

    > Ja raczej nie, ale w niedziele chyba do Horic (Czechy) wyskoczę na
    > wyścigi uliczne.
    > Easy wstydziłabyś się... ;)

    Ale, ze jak ?
    Skad wiedziales, ze to "nasza" Ania ? :)

    --
    tango

  • 6. Data: 2013-05-20 13:52:20
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    tango <t...@w...rzeszuf.com> wrote:

    >Ale, ze jak ?
    >Skad wiedziales, ze to "nasza" Ania ? :)

    Intuicja, panie tego... ?
    I cos jak indywidualny styl wypowiedzi;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2013-05-21 17:38:52
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-05-20 13:52, Jacot pisze:

    > Intuicja, panie tego... ?
    > I cos jak indywidualny styl wypowiedzi;)

    Jak wyżej i trochę zaufania do ludzi jeszcze :)

    ErneST