    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: problem z rozruchem wentylatora
    Date: Tue, 13 Mar 2012 00:14:02 +0100

    Użytkownik "Wojciech Waga" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:jjlp1l$ua0$1@news.icm.edu.pl...

    > Nie napisałeś co chcesz uzyskać. Chcesz podłączyć wentylatory na 12V do 5V
    > żeby były cichsze i wolniejsze? Chcesz sam wybierać im prędkość?
    > Może lepiej to zrzucić jednak na czujniki, które są na płytach i regulują
    > obroty w zależności od temperatury a nie nastroju.

    na 5V wszystko jest naprawdę cichutko

    wentylatory 3 pin na płycie mam 4pin, to może dałoby się jakoś dostosować, a
    jak będzie za ciepło to chyba poda więcej niż 5v i wentylator zastartuje

    wentyl na zasilaczu kontroli nie ma
    bo wpiąłem się do molexa nie przewodów jego wentylatora
    możliwe że nie ma kontroli prędkości bo tania 350W

    chcę by cały czas chodziły na 5v, ale coś nie zawsze mają siłę na 5v
    wystartować w zasilaczu w letnie upały, to sobie przełączę na 12v

    w sumie pisałem...

    erator/