  • 1. Data: 2010-06-09 19:37:57
    Temat: problem z poprawnym nagraniem plyty DVD DL
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Witam,

    Spalilem juz trzy plyty probujac nagrac jakiegos ripa z teledyskami na plyte
    DVD+R DL Verbatim. Sprawdzalem na dwoch nagrywarkch (Pioneer i Liteon),
    rozne serie plyt i rozne predkosci. Problem jest taki, ze w procesie
    nagrywania uszkodzemiu ulega strumien audio, pojawia sie rytmiczne
    terkotanie o czestotliwosci 2-3 Hz. Nie jest to kwestia tylko odtwarzania z
    plyty bo po ponownym jej zripowaniu i odtworzeniu z komputera dzwiek
    pozostaje uszkodzony. Czy da sie to jakos nagrac poprawnie?
    Do nagrywania uzywam DVD Shrinka i ImgBurna.

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 2. Data: 2010-06-09 19:48:30
    Temat: Re: problem z poprawnym nagraniem plyty DVD DL
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Problem jest taki, ze w procesie nagrywania uszkodzemiu ulega strumien audio,
    > pojawia sie rytmiczne terkotanie o czestotliwosci 2-3 Hz.

    Dlaczego kłamiesz? Ludzkie ucho może łapać ~20-20kHz.

    Pewnie któryś program kaszani.

  • 3. Data: 2010-06-09 20:02:57
    Od: "PM" <p...@g...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Dlaczego kłamiesz? Ludzkie ucho może łapać ~20-20kHz.

    Pewnie chodzi o to, że coś 'pyka' z częstotliwością 2-3Hz tzn. są dwa/trzy
    pyknięcia na sekundę a nie o dźwięk o częstotliwości 2-3Hz.

  • 4. Data: 2010-06-09 20:08:32
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    > Dlaczego kłamiesz? Ludzkie ucho może łapać ~20-20kHz.

    sam klamiesz, chyba ze zapomniales dodac "przecietne" ucho ludzkie... to po
    pierwsze
    po drugie, jesli masz problem z uslyszeniem terkotania o czestotliwosci
    ponizej 20 Hz to rozumiem, ze ogladajac kolo fortuny slyszales tylko cisze?

    > Pewnie któryś program kaszani.

    strzelasz czy wiesz cos na ten temat?
    dodam tylko, ze obydwa programy zwykle plyty jednowarstwowe nagrywaja
    poprawnie

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 5. Data: 2010-06-09 21:25:31
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-09 21:37, Artur pisze:
> [...]
    > poprawnie?
    > Do nagrywania uzywam DVD Shrinka i ImgBurna.

    "jakiegoś ripa" co to takiego ? jaki to materiał (mpeg2, mpeg4, iso,
    etc) człowieku jak ci ktoś ma pomóc jak nie podajesz nawet odrobiny
    szczegółów

  • 6. Data: 2010-06-09 21:40:39
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.06.09 21:37, Artur pisze:
    > Spalilem juz trzy plyty probujac nagrac jakiegos ripa z teledyskami na
    > plyte DVD+R DL Verbatim.

    Podaj w jakim to jest formacie.

    >Sprawdzalem na dwoch nagrywarkch (Pioneer i
    > Liteon), rozne serie plyt i rozne predkosci.

    Ale ten sam komputer i system operacyjny ?

    > odtwarzania z plyty bo po ponownym jej zripowaniu i odtworzeniu z
    > komputera dzwiek pozostaje uszkodzony.

    Może sprzęt Ci nawala ?
    Użyj innego komputera i tych samych nagrywarkach.

    >Czy da sie to jakos nagrac
    > poprawnie?
    > Do nagrywania uzywam DVD Shrinka i ImgBurna.

    Nagrywaj image płyty. Będziesz mógł użyć wielu innych programów, i jeśli
    problem nie zniknie przynajmniej wykluczysz software.

    --
    Mar

  • 7. Data: 2010-06-10 10:30:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > sam klamiesz, chyba ze zapomniales dodac "przecietne" ucho ludzkie... to po
    > pierwsze

    Sugerujesz, że słyszysz lepiej?

    > po drugie, jesli masz problem z uslyszeniem terkotania o czestotliwosci
    > ponizej 20 Hz to rozumiem, ze ogladajac kolo fortuny slyszales tylko cisze?

    Dla ciebie chyba z częstotliwością = o częstotliwości.
    Człowiek usłyszy dźwięk, który jest wydawany z częstotliwością 2-3 Hz (tak jak
    przytoczyłeś koło fortuny), ale nie usłyszy dźwięku o częstotliwości 2-3 Hz.
    Najpierw naucz się wyrażać co masz na myśli.

  • 8. Data: 2010-06-10 19:01:20
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

> [...]
    > (tak jak przytoczyłeś koło fortuny), ale nie usłyszy dźwięku o
    > częstotliwości 2-3 Hz. Najpierw naucz się wyrażać co masz na myśli.

    Czlowieku, ty jestes tak ograniczony czy po prostu lubisz sie czepiac? Dla
    mnie terkotanie o czestotliwosci 2-3 Hz to terkotanie pojawiajace sie z taka
    czestoscia, nie pisalem nic o czestotliwosci dzwieku. I jak widac niektorym
    udalo sie zrozumiec o co mi chodzi wiec moze warto czasem wykazac odrobine
    elastycznosci a jesli to cie przerasta to po prostu nie odpisuj, nie masz
    takiego obowiazku.

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 9. Data: 2010-06-10 19:11:13
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "ApanasBudriszko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "jakiegoś ripa" co to takiego ? jaki to materiał (mpeg2, mpeg4, iso, etc)
    > człowieku jak ci ktoś ma pomóc jak nie podajesz nawet odrobiny szczegółów

    Nie przesadzasz troche z tym brakiem odrobiny szczegolow? Napisalem to co
    wiedzialem, moze nie kazdy zna sie na tym tak jak ty. Nie wiem co sie dzieje
    z ta grupa ale czasem mam wrazenie, ze kazdy robi laske, ze odpowie na
    pytanie. A jak juz nie daj boze pytanie jest nieprecyzyjne to trzeba
    zmieszac z blotem autora, no bo jak smial. Najlepiej wszystkie dane i
    sugerowane rozwiazanie problemu podac na tacy tak zeby znawcy mogli laskawie
    odpowiedziec tylko "tak" lub "nie".

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 10. Data: 2010-06-10 19:20:33
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "MAR" <m...@s...org> napisał w wiadomości

    > Może sprzęt Ci nawala ?

    Zrobilem dzis probe na innym kompie i dzeki temu drazac temat okazalo sie,
    ze winnym okazal sie PowerDVD 9, po powrocie do wersji 7 wszystkie plytki
    odtwarzaja sie bezproblemowo.
    Dzieki za zainteresowanie...

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/