  • 1. Data: 2010-10-28 09:28:21
    Temat: problem z obijaniem drzwi
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć wszystkim,
    W moim yarisie drzwi z przodu bardzo szeroko się otwierają, nie staję
    nigdy na styk itp, mimo tego prawie zawsze ludzie z którymi jeżdżę
    obijają od czasu do czasu te drzwi o jakiś kawał blachy albo murku.

    Szukam jakichś listw, najlepiej elastycznych, może z gumy które
    stanowiłyby ochronę dla rogów. Widuję takie które są montowane wzdłuż
    linii nadwozia, ale za grosz nie ma to nic wspólnego z estetyką.
    Jeżeli ktoś widział listwy, które można zamontować bezpośrednio na
    rogi drzwi to prosiłbym o namiar.

  • 2. Data: 2010-10-28 10:01:49
    Temat: Re: problem z obijaniem drzwi
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-28 09:28, Mateusz pisze:
> [...]
    > nigdy na styk itp, mimo tego prawie zawsze ludzie z którymi jeżdżę
    > obijają od czasu do czasu te drzwi o jakiś kawał blachy albo murku.

    ja bym zaczął od tego aby takim "tu wulgaryzm" tłumaczyć, że nie tłucze
    się drzwiami o co się tylko da.

    > Szukam jakichś listw, najlepiej elastycznych, może z gumy które
    > stanowiłyby ochronę dla rogów. Widuję takie które są montowane wzdłuż
    > linii nadwozia, ale za grosz nie ma to nic wspólnego z estetyką.

    no właśnie nie ma to nic wspólnego z estetyką dodatkowo czasami są tak
    zamontowane, że uszkadzają powłokę lakierniczą.

    > Jeżeli ktoś widział listwy, które można zamontować bezpośrednio na
    > rogi drzwi to prosiłbym o namiar.

    Kiedyś widziałem, jak gościu miał założony nacięty wężyk na rantach
    drzwi, z bliska było to widać z daleka nie rzucało się w oczy.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-10-28 10:10:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Kiedyś widziałem, jak gościu miał założony nacięty wężyk na rantach
    > drzwi

    Zaskrońca czy żmijkę?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-10-28 15:29:54
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 28 Paź, 10:01, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:

    > ja bym zaczął od tego aby takim "tu wulgaryzm" tłumaczyć, że nie tłucze
    > się drzwiami o co się tylko da.

    Nie wku***iaj mnie... nie masz pojęcia ile się już nagadałem,
    naprosiłem...
    Może po prostu pokuszę się o jakąś grubą folię - najlepiej
    przeźroczystą.

  • 5. Data: 2010-10-28 15:30:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > się drzwiami o co się tylko da.

    >Nie wku***iaj mnie... nie masz pojęcia ile się już nagadałem,

    Się nie prosi, tylko żąda kasy lub wzywa policję.

  • 6. Data: 2010-10-28 15:51:03
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

> [...]

    naprosiłem...
    Może po prostu pokuszę się o jakąś grubą folię - najlepiej

    Zamontuj solidną spręzyne od środka :)

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 7. Data: 2010-10-28 15:57:29
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-28 10:01, krzysiek82 pisze:
    > ja bym zaczął od tego aby takim "tu wulgaryzm" tłumaczyć, że nie tłucze
    > się drzwiami o co się tylko da.

    Przed faktem czy po?
    przed: Najlepiej każdemu przed otwarciem drzwi zorganizować pogadankę o
    konieczności starannego...
    Albo po: "źle otworzyłeś drzwi ponieważ należy tak otwierać drzwi aby..."
    W jednym i drugim przypadku wyjdziesz na buraka zrzędę i pedanta-sory...
    Gumki są lepsze.

    ________MAT_______

  • 8. Data: 2010-10-28 15:59:01
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-28 15:29, Mateusz pisze:
    > Nie wku***iaj mnie... nie masz pojęcia ile się już nagadałem,
    > naprosiłem...

    spoko mam podobnie z tą różnicą, że nawet rodzinie mówię jak nie umiecie
    myśleć to wypierdalać.

    > Może po prostu pokuszę się o jakąś grubą folię - najlepiej
    > przeźroczystą.

    też pomysł, ale długo ona przezroczysta nie będzie, chyba że jakaś dobra
    jakościowo.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-10-28 15:59:40
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-28 15:30, Cavallino pisze:
    > Się nie prosi, tylko żąda kasy lub wzywa policję.

    Panie oficerze, mój kolega wysiadł z mojego auta i dotknął drzwiami
    tego murku, żądam ukarania go solidnym mandatem - leży związany w
    bagażniku-sam go złapałem!

    ________MAT_______

  • 10. Data: 2010-10-28 16:01:30
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-28 15:57, Lagod pisze:
    > W jednym i drugim przypadku wyjdziesz na buraka zrzędę i pedanta-sory...
    > Gumki są lepsze.

    trzeba się zadawać z ludźmi na poziomie to nie ma problemu, ja tylko raz
    zwróciłem uwagę, żonie i już nigdy nie zawadziła drzwiami. TYLKO I
    WYŁĄCZNIE JEDEN RAZ kwestia podejścia no i tego czy osobnik do którego
    się mówi posada mózg czy nie.

    --
    krzysiek82