  • 1. Data: 2011-01-15 21:40:22
    Temat: [Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS
    Od: Kruk <k...@g...com>

    Witam

    Aktywowałem sobie usługę Blueconnect Max w Tak Taku, jakiś tydzień
    temu. Od tego czasu nie naliczało mi za pakietową transmisję danych
    ani grosza (to oczywiste ;) ). Jednak od wczoraj, mniej więcej od
    godziny 22., nalicza mi za każdą sesję i to aż 6,05zł :/ W ten
    cudowny sposób od wczoraj (nieświadomie) straciłem z konta prawie
    50zł... :/// Ktoś z Was też ma tak fajnie? :]

    Próbowałem dzwonić do biura obsługi, ale automat powiedział mi, że ze
    względu na modernizację ich systemów nie przyjmują zgłoszeń... o.O

    takie rzeczy tylko w erze? ;)

  • 2. Data: 2011-01-15 22:42:55
    Temat: Re: [Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kruk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    >cudowny sposób od wczoraj (nieświadomie) straciłem z konta prawie
    >50zł... :/// Ktoś z Was też ma tak fajnie? :]

    Moze mieszkasz gdzies w poblizu granicy? ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-01-16 09:47:18
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2011-01-15 22:40, Kruk pisze:
> [...]
    >
    > Próbowałem dzwonić do biura obsługi, ale automat powiedział mi, że ze
    > względu na modernizację ich systemów nie przyjmują zgłoszeń... o.O

    Też to miałem. Zgłosiłem problem via formularz kontaktowy w iTakTak,
    dziś mi pieniądze wróciły na konto, muszę je jeszcze przeliczyć.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2011-01-16 23:16:20
    Temat: Re: problem z naliczaniem za GPRS
    Od: Kruk <k...@g...com>

    On 16 Sty, 10:47, Michał Rolka <u...@...rolka.info> wrote:

    > Też to miałem. Zgłosiłem problem via formularz kontaktowy w iTakTak,
    > dziś mi pieniądze wróciły na konto, muszę je jeszcze przeliczyć.

    Dzisiaj zauważyłem, ze oddali mi część kasy (większość), ale nadal
    pobierają za sesje GPRS 6,05zł i po jakimś czasie oddają... ale chyba
    nie wszystko...
    Przestaje mi się podobać ten Tak Tak i Era w ogóle... Napierdalają
    smsy reklamowe aż się porzygać można, ale żeby poinformować smsem
    użytkowników o problemach z siecią, o modernizacji systemów itp.... no
    to gdzieżby... :/

  • 5. Data: 2011-01-17 12:27:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kruk" <k...@g...com> napisał w
    >Przestaje mi się podobać ten Tak Tak i Era w ogóle... Napierdalają
    >smsy reklamowe aż się porzygać można,

    To mozna wylaczyc.

    > ale żeby poinformować smsem
    >użytkowników o problemach z siecią, o modernizacji systemów
    >itp.... no
    >to gdzieżby... :/

    A inne sieci tak maja ?
    Kto sie lubi chwalic :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-01-17 15:48:10
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/17/2011 12:16 AM, Kruk wrote:
> [...]
    > smsy reklamowe aż się porzygać można, ale żeby poinformować smsem
    > użytkowników o problemach z siecią, o modernizacji systemów itp.... no

    Dziwne, nie mam żadnej blacklisty a SMSa reklamowego ostatnio dostałem
    jakieś 3 telefony temu. 5 lat najmniej.

    M.

  • 7. Data: 2011-01-17 21:49:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 16:48, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Dziwne, nie mam żadnej blacklisty a SMSa reklamowego ostatnio dostałem
    > jakieś 3 telefony temu. 5 lat najmniej.

    Już lada dzień Era będzie się nazywała bodajże "T1".

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-18 10:32:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-01-17 16:48, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    >Już lada dzień Era będzie się nazywała bodajże "T1".

    Czy jest choc jedna jakas informacja, choc jedna jakas dana czy nazwa,
    ktorej nie przekrecilabys?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-01-18 10:33:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 11:32:04 +0100, SDD napisał(a):

    > Czy jest choc jedna jakas informacja, choc jedna jakas dana czy nazwa,
    > ktorej nie przekrecilabys?

    Nie czepiaj się maskotki... Po pierwsze to nieładnie, po drugie i tak nic
    nie da :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 10. Data: 2011-01-18 10:35:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Czy jest choc jedna jakas informacja, choc jedna jakas dana czy nazwa,
    > ktorej nie przekrecilabys?

    E tam, czym byłaby grupa bez jej słodkich lapsusów!

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl