  • 11. Data: 2013-05-31 19:49:25
    Temat: Re: problem z karta sieciowa.
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    moim zdaniem nie chodzi o to, chodzi o to, że w chipsecie sieciówki
    pojawiają się jakieś dziwne stany, więc odłączenie zasilania może nie
    pomagać zbyt szybko... chodzi o to, żeby wszystkie ładunki spłynęły, czasem
    karta wstaje od razu po wyłączeniu, a czasem nie... myślę, że lepszym
    rozwiązaniem było by odczekanie doby...

  • 12. Data: 2013-05-31 20:17:32
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > czasem karta wstaje od razu po wyłączeniu, a czasem nie... myślę, że
    > lepszym rozwiązaniem było by odczekanie doby...

    Ja myślę, że powinien wyłączyć kompa przełącznikiem na zasilaczu, wyjąc
    kabel od strony zasilacza, wyjąc wtyczkę z gniazdka sieciowego, potem
    wyłączyć bezpieczniki.
    I się ku...a za hibernować.

  • 14. Data: 2013-05-31 23:53:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 31 May 2013 20:17:32 +0200, Jawi napisał(a):

    > Ja myślę, że powinien wyłączyć kompa przełącznikiem na zasilaczu, wyjąc
    > kabel od strony zasilacza, wyjąc wtyczkę z gniazdka sieciowego, potem
    > wyłączyć bezpieczniki.
    > I się ku...a za hibernować.

    Ale w jakim stanie? Tak na sucho, czy w jakimś dziwnym? :D

    [ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak ]
    [ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 13. Data: 2013-05-31 23:53:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 31 May 2013 15:24:11 +0200, jg napisał(a):

    (ciach...)
    > na to pytanie odpowiem dopiero w poniedzialek. w miedzyczasie postanowilem
    > poeksperymentowac powylaczac/powlaczac kompa. juz po pierwszym wylaczeniu
    > nie dalo sie wiecej sieci odpalic. przy grzebaniu we wlasciwosciach sieci,
    > instalacji sterownikow procesy sie zawieszaja (klepsydra).
    (ciach...)

    Co się dzieje, jeżeli zamiast tego XP odpalasz za każdym razem jakiegoś
    Linuksa z LiveCD?

    [ Mała pociecha - świadomość własnej głupoty. (K. Przerwa-Tetmajer) ]

  • 15. Data: 2013-06-01 10:08:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 May 2013, jg wrote:

    > mozliwe, ze problemy ze starym juz zasilaczem?

    Możliwe.
    Dawno temu, ale taki właśnie przypadek miałem - pierwsze urządzenie
    które zaczęło szwankować to była karta sieciowa.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2013-06-01 13:40:26
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2013 23:53:18 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    >
    > (ciach...)
    > (ciach...)
    >
    > Co się dzieje, jeżeli zamiast tego XP odpalasz za każdym razem jakiegoś

    sprawdze w poniedzialek...

    --
    jg

  • 17. Data: 2013-06-03 20:33:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "jg" napisał:

    > sprawdze w poniedzialek...

    No i...?

    JoteR

  • 18. Data: 2013-06-03 20:35:37
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

  • 19. Data: 2013-06-03 21:12:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 20:33:16 +0200, JoteR napisał(a):

    > No i...?

    JoteR - przecież nie pisał o który poniedziałek chodzi... :)

    [ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na ]
    [ przyjaciela, gdyby była mężczyzną. (Joseph Joubert) ]

  • 20. Data: 2013-06-04 09:18:17
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 21:12:18 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > JoteR - przecież nie pisał o który poniedziałek chodzi... :)

    wczoraj odpalilem knoppixa i siec dala sie skonfigurowac i poszlo... i na
    tyle mi starczylo wczoraj czasu, musialem sie oddalic na caly dzien od
    delikwenta...

    a dzis odpalilem xp w awaryjnym z obsluga sieci. nie bylo sieci. we
    wlasciwosciach usunalem drugi ip (z innej puli, zupelnie losowy moznaby
    napisac, bo zadnego urzadzenia w sieci nie ma z tej puli) i dalo sie
    zaakceptowac. i po resecie siec jest. i po nastepnych resetach takze. nawet
    przypisalem z powrotem ten drugi ip tak jak bylo, i tez siec jest.

    dziwna sprawa. z niepokojem patrze w przyszlosc...

    --
    jg