  • Data: 2006-06-07 14:09:03
    Temat: Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.
    Od: jass <jass@_TIJ_TO_aplin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wodzinski napisał(a):

    > Żle rozumujesz. Najczęstszy scenariusz to: user od Ciebie siedzi na ircu
    > czy innym czacie (i najczęsciej ma 'opa'), komuś sie to nie podoba i
    > odpala armie zombie, żeby zrobić temu userowi od Ciebie takiego laga,
    > żeby go wywaliło z irca (i zeby mógł wtedy przejąć kanał). Niestety, ale
    > powiązanie sterowania tych zombie z userem na ircu nie masz jak
    > sprawdzić...
    > Naprawdę sprawdź co robi ten Twój user, bo święty to on nie jest.

    tak wytnijmy irc bo czasami może się zdarzyć że user naszej sieci ma @
    na jakimś kanale i zechcą za to rozwalić nam sieć,

    www też trzeba wyciąć bo masa tam porno i pedofili a to użytkownikom też
    szkodzi i idą na ulice i modrują dzieci

    a i porcie 25 nie zapominajmy bo przecież przez niego też masę spamu się
    przetacza, a spam jak wszyscy (oprócz tych zarabiających na nim) jest zły.

    jaSS