  • Data: 2006-06-05 17:36:05
    Temat: Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    topek pisze:

    > To po cholere kazesz mu irca wylaczac, skoro to jego atakuja a nie on...

    No właśnie dlatego. Przytłaczająca większość (D)DoSów to efekt
    kłótni/banów/czegokolwiek w IRCnecie.

    > No jezeli chodzi o SYN-flood (o ktory pytal autor) - to z udp raczej
    > syn-flooda nie zrobisz :)

    Syn-floody to się limituje per sec, czy per min, a nie ogólnym limitem.
    A co do udp, to jasne, że nie syn, ale jakie to ma znaczenie? Efekt ten
    sam. Zresztą limit na końcówce przy ataku z zewnątrz i łączu kilka
    mbit/s i tak nic nie da.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl