  • Data: 2006-11-18 15:58:29
    Temat: Re: problem z aktywnoscia na porcie 25
    Od: "P" <...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, dzieki za odp. jakiekolwiek.

    Ale zanim przeczytałem wasze odpowiedzi wytepiłem na nastepny dzień robala.
    Rzeczywiście dostało sie to przez GG:
    http://gg.wiadomosc.info/
    GG na szczescie zareagowało w miare szybko i co dzien/dwa wychodziły nowe
    buildy klienta.
    Wszystko przez link do obrazka w domenie jettechcorp ktory zreszą dostałem
    od zaufanych znajomych.. oczywiście bez ich wiedzy.

    Sprawa sie rozbiła o załadowaną bibliotekę rpcc.dll, ktorej ładowanie nie
    jest widoczne jak w przypadku prostych robali w /run /runonce /autostart itp
    czy jakikowliek inny "zwykły" sposób.