  • Data: 2009-04-19 15:22:42
    Temat: Re: problem z USB - dlaczego?
    Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MKi wrote:

    > Czy przypadkiem w BIOS-ie nie jest ustawione USB jako jedno
    > ze źródeł startu systemu? Czasem wadliwie działające urządzenie
    > USB "przedstawia" się jako bootowalne no i BIOS czeka na
    > ciąg dalszy... Rozwiązaniem problemu byłoby "odhaczenie"
    > tej opcji w BIOS-ie.
    >
    > Pozdrowienia,
    > MKi

    nie, poniewaz zanim zrestartuje maszyne/wyjme przewod USB, dostep do
    partycji pendrive jest nie mozliwy

    po za tym nie chodzi mi o BIOS, ze blokuje, tylko oczywiscie o to, ze
    pendrive w systemie nagle sie robi niedostepny, a zapisuje na nim
    periodycznie/automatycznie dosc wazne zeczy

    mecze sie z tym, juz od bardzo dawna, moze jednak ktos wie, jak sie z
    tym uporac?